Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...
Zobacz więcej ofert pracy

Staż w Dziale Marketingu

Alma Market S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3079 dni temu

ALMA MARKET S.A. to notowana na giełdzie spółka posiadająca sieć delikatesów, oferujących między innymi produkty segmentu superpremium.
 

Obecnie poszukujemy Kandydatów do pracy w Krakowie, na stanowisko:

 

Staż w Dziale Marketingu

Kraków STAŻ

 

Nr ref.: MAR/01/27/2016
Miejsce pracy: Kraków

Wymagane kwalifikacje/umiejętności:

  • samodzielność, zdolności analityczne, umiejętność dobrego planowania pracy

Obowiązki:

  • udział w przygotowywaniu tekstów i haseł reklamowych
  • udział przygotowywaniu analiz na potrzeby działań marketingowych
  • udział przygotowywaniu wdrażanie i koordynację działań trade marketingowych
Firma nadesłanych ofert nie zwraca, kontaktuje się tylko z wybranymi osobami. Na ofercie prosimy umieścić klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ALMA MARKET S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".
 

Podobne oferty

  • Specjalista marketingowy

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  rekrutacja online
    5 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację zadań związanych z osiąganiem celów marketingowych i promocją produktów, a w szczególności za: uczestniczenie w planowaniu działań operacyjnych dla obranej strategii marketingowej danego segmentu edukacyjnego, odpowiedzialność za...