Grupa TENSE - jesteśmy Agencją Interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 i 2017! Zostaliśmy również wyróżnieni tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości". Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę i innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
Staż w Dziale Marketingu
Miejsce pracy: Poznań
Co oferujemy?
- pracę w firmie będącej m.in. Poznańskim Liderem Przedsiębiorczości oraz jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 i 2017),
- zatrudnienie na podstawie umowy stażowej/umowa zlecenia,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
- realny wpływ na rozwój firmy,
- świetną atmosferę,
- możliwość korzystania z squasha,
- eventy i wyjazdy integracyjne.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za:
- pisanie i weryfikacja treści marketingowych oraz współtworzenie firmowego bloga,
- bieżące wsparcie w prowadzeniu profilów i płatnych kampanii w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn itd.), w tym tworzenie treści oraz kontakt z klientem,
- pomoc w optymalizacji kampanii na podstawie dostępnych źródeł (GA, piksel Facebook etc.),
- segmentację odbiorców i klientów danej marki,
- monitorowanie i analizowanie rynku pod kątem występujących trendów, w tym strategii marketingowych realizowanych przez podmioty konkurencyjne,
- współtworzenie i realizację strategii firmowej w zakresie Social Media,
- aktywne wsparcie działań w zakresie Employer Brandingu i Content Marketingu,
- współtworzenie i optymalizację kampanii Google AdWords.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli charakteryzują Cię:
- elastyczność, nieszablonowość w myśleniu oraz otwartość na nowe rozwiązania,
- znajomość kanałów Social Media,
- znajomość aktualnych trendów panujących w Social Media,
- umiejętność tworzenia atrakcyjnych, poprawnych gramatyczne i stylistycznie tekstów,
- dokładność oraz dbałość o szczegóły,
- bardzo dobra organizacja czasu,
- duża kreatywność, inicjatywa i samodzielność w działaniu,
- zainteresowanie marketingiem internetowym,
- podstawowa znajomość wykorzystania programów graficznych,
- bardzo dobra znajomość narzędzi Microsoft Office.
Mile widziane:
- podstawowa wiedza dot. optymalizacji konwersji na stronach klientów, umiejętność analizy i rekomendowania zmian.