MARS Business Experience
Start. Stay. Succeed.
Mars Polska jest częścią rodzinnej firmy Mars, Incorporated obecnej w 78 krajach
i oferującej kultowe marki m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Orbit®, Skittles®,
Pedigree®, Whiskas®, Royal Canin®, Uncle Ben’s®.
W Marsie rozwijamy wysokiej klasy liderów, którym dajemy swobodę działania i oczekujemy od nich odpowiedzialności. Jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców. Zostaliśmy wyróżnieni jako jeden z Najbardziej Pożądany Pracodawca 2015 i 2016 w FMCG, HoReCa według specjalistów i menedżerów badania Antal International oraz jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2015 w Polsce i Najlepsze Miejsce Pracy 2016 w Europie według Instytutu Great Place to Work® w ocenie naszych Współpracowników.
Dział Marketingu Klienckiego (Customer Marketing) zajmuje się kreacją i łączeniem strategii rozwoju marek produktowych ze strategią rozwoju kanałów sprzedaży. Efekt osiągany jest poprzez codzienną współpracę
w zespołach projektowych, a w wybranych przypadkach, także bezpośrednio z klientami.
Zadaniem Stażysty będzie opracowanie i wdrożenie kalendarza aktywacji dla sieci lokalnych oraz ustalenie metod pracy dla tej części biznesu we współpracy z Field Managerem Sprzedaży. Drugim elementem stażu, który pozwoli Ci lepiej zrozumieć na czym polega zastosowanie wiedzy o kliencie i strategii marki w miejscu zakupu, czyli tam, gdzie podejmowanych jest najwięcej decyzji o zakupie, będzie zaangażowanie w przygotowanie materiałów display dla wszystkich marek czekoladowych.
6 miesięcy (lipiec - grudzień 2017)
Warszawa
- Podpisujesz umowę o pracę na czas trwania stażu i stajesz się współpracownikiem firmy
- Otrzymujesz comiesięczne wynagrodzenie (ok. 4 800 PLN brutto)
- Otrzymujesz pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie, dotowane posiłki)
- Dostajesz odpowiedzialność za realizację konkretnych zadań i projektów, które mają znaczenie; masz realny wpływ na organizację
- Dołączasz do działu i zespołu nastawionego na współpracę i ciągły rozwój
- Pracujesz z doświadczonymi osobami i możesz uczyć się od najlepszych praktyków
- Otrzymujesz bieżące wsparcie bezpośredniego przełożonego oraz koordynatora stażu
- Uczysz się przez doświadczenie stosując wiedzę zdobytą na studiach w praktyce
- Zdobywasz prawdziwe doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji i podnosisz swoje kwalifikacje
- Ukończyły III, IV, V rok studiów lub są absolwentami studiów magisterskich (do roku po zakończeniu studiów)
- Interesują się mechanizmami sprzedaży i marketingiem
- Są gotowe do pracy po zakończeniu stażu w wymiarze minimum 4 dni w tygodniu
- Mają na swoim koncie dodatkowe pozauczelniane osiągnięcia, takie jak:
- pierwsze doświadczenie zawodowe / staże w renomowanych firmach poparte konkretnymi sukcesami
- aktywna działalność w organizacjach studenckich / kołach naukowych potwierdzona wymiernymi osiągnięciami
- nagrody w konkursach biznesowych
- praca lub stypendia za granicą
- wolontariat
- Znają język angielski minimum w stopniu swobodnej biznesowej komunikacji (pisemnie i ustnie)
- Obsługują programy w ramach pakietu MS Office na poziomie dobrym
- Potrafią wnikliwie analizować dane, a następnie przygotować dobrą syntezę i biznesową rekomendację
- Są samodzielne, przejawiają inicjatywę w działaniu i szybko się uczą
- Lubią pracować w zespole, są otwarte na współpracę z innymi
- Efektywnie się komunikują i budują pozytywne relacje
- Są nastawione na działanie i potrafią wytrwale dążyć do wyznaczonego celu, by osiągnąć najlepsze rezultaty
- Posiadają prawo jazdy kat. B