MARS Business Experience
Start. Stay. Succeed.
Mars Polska jest częścią rodzinnej firmy Mars, Incorporated obecnej w 73 krajach i oferującej kultowe marki m.in.: M&M’s®, Snickers®, Mars®, Orbit®, Skittles®, Pedigree®, Whiskas®, Royal Canin®, Uncle Ben’s®. W Marsie rozwijamy wysokiej klasy liderów, którym dajemy swobodę działania i oczekujemy od nich odpowiedzialności. Jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców. Zostaliśmy wyróżnieni jako jeden z Najbardziej Atrakcyjnych Pracodawców 2015 według Universum, Najlepszy Pracodawca Roku 2014 w FMCG według AIESEC, Najbardziej Pożądany Pracodawca 2014 w FMCG, HoReCa według specjalistów i menedżerów badania Antal International oraz jedno z Najlepszych Miejsc Pracy 2015 w Polsce, Europie i na świecie według Instytutu Great Place to Work® w ocenie naszych Współpracowników.
Dział zajmuje się kreacją i łączeniem strategii rozwoju marek produktowych ze strategią rozwoju kanałów sprzedaży. Efekt osiągany jest poprzez codzienną współpracę w zespołach projektowych, a w wybranych przypadkach, także bezpośrednio z klientami.
Zadaniem Stażysty będzie: zarekomendowanie i wdrożenie, a także ewaluacja narzędzi, które mają wpływ na budowanie przewagi konkurencyjnej na poziomie sklepu, czyli tam, gdzie podejmowanych jest najwięcej decyzji konsumenckich. Twoje działania będą oparte o analizę dotychczasowych akcji i analizę działań szeroko pojętych działań rynkowych. W ramach stażu będziesz mieć okazję łączenia wiedzy marketingowej, rozumienia klienta docelowego i biznesowego, a także implementowania rozwiązań mających przełożenie na to, co można zobaczyć bezpośrednio w sklepie.
6 miesięcy (lipiec – grudzień 2016)
Warszawa
- Podpisujesz umowę o pracę na czas trwania stażu i stajesz się współpracownikiem firmy
- Otrzymujesz comiesięczne wynagrodzenie (ok. 4800 PLN brutto)
- Otrzymujesz pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, zajęcia sportowe, ubezpieczenie na życie, dotowane posiłki)
- Dostajesz odpowiedzialność za realizację konkretnych zadań biznesowych
- Pracujesz z doświadczonymi osobami i możesz uczyć się od najlepszych praktyków biznesu
- Otrzymujesz bieżące wsparcie bezpośredniego przełożonego oraz opiekuna praktyk
- Wykorzystujesz wiedzę zdobytą na studiach i sprawdzasz jak ona funkcjonuje w praktyce
- Zdobywasz prawdziwe doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji i podnosisz swoje kwalifikacje
- Ukończyły III, IV, V rok studiów lub są absolwentami studiów magisterskich (do roku po zakończeniu studiów); preferowany kierunek to zarządzanie, marketing i pokrewne
- Mile widziane doświadczenia popierające rozumienie zagadnienia zarządzania kategorią, czy aktywności marketingu klienckiego
- Są gotowe do pracy po zakończeniu stażu w wymiarze minimum 4 dni w tygodniu
- Mają na swoim koncie dodatkowe pozauczelniane osiągnięcia, takie jak:
- pierwsze doświadczenie zawodowe / staże w renomowanych firmach poparte konkretnymi sukcesami
- aktywna działalność w organizacjach studenckich / kołach naukowych potwierdzona wymiernymi osiągnięciami
- nagrody w konkursach biznesowych
- praca lub stypendia za granicą
- Znają język angielski minimum w stopniu swobodnej biznesowej komunikacji (pisemnie i ustnie)
- Obsługują programy w ramach pakietu MS Office (Excel, Power Point) na poziomie zaawansowanym
- Potrafią wnikliwie analizować dane, a następnie przygotować dobrą syntezę i biznesową rekomendację
- Są samodzielne, przejawiają inicjatywę w działaniu i szybko się uczą
- Lubią pracować w zespole, są otwarte na współpracę z innymi
- Efektywnie się komunikują i budują pozytywne relacje
- Są nastawione na działanie i potrafią wytrwale dążyć do wyznaczonego celu, by osiągnąć najlepsze rezultaty
- Posiadają prawo jazdy kat. B