CORNING OPTICAL COMMUNICATIONS jest światowym liderem kompleksowych rozwiązań optycznych dla przemysłu telekomunikacyjnego. Corning OC jest częścią Corning Incorporated, które istnieje od 1851 roku, z siedzibą główną w mieście Corning, New York. Corning Incorporated zatrudnia ponad 50.000 pracowników, posiada ponad 100 fabryk i biur na całym świecie.
W listopadzie 2018 roku CORNING OPTICAL COMMUNICATIONS Polska zajął I miejsce w konkursie „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej” oraz został wpisany na Złotą Listę Pracodawców przez Państwową Inspekcję Pracy.
Lokalizacja: Stryków, 30 minut z centrum Łodzi - dojeżdża do nas autobus miejski linii 60C.
Obecnie do naszego zakładu poszukujemy osoby na stanowisko:
JAKIE BĘDĄ TWOJE ZADANIA:
- Pomoc w codziennych zadaniach dotyczących procesu reklamacji
- Wspieranie procesu działań korygujących i zapobiegawczych
- Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych
- Inicjowanie usprawnień procesowych pod kątem jakości
- Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Środowiskiem
- Bieżące wspieranie działu produkcji
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Wykształcenia wyższego lub ostatnich lat studiów magisterskich/inżynierskich (preferowany kierunek: zarządzanie jakością, inżynieria produkcji)
- Komunikatywnej znajomość jęz. angielskiego (praca z oddziałami za granicą)
- Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, mile widziana znajomość SAP)
- Komunikatywności, dokładności, sumienności, dyspozycyjności
CO OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- Możliwość poznania procesów biznesowych, logistycznych i operacyjnych wspieranych przez SAP
- Wsparcie w kreowaniu ścieżki rozwoju osobistego
- Pakiet świadczeń socjalnych (wczasy ,,Pod Gruszą’’, świadczenie świąteczne ,,Mikołaj’’)
- Bezpłatną opiekę medyczną,
- Dofinansowanie do karty MultiSport oraz do posiłków
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy