SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku usług technicznych: obsługa nieruchomości komercyjnych oraz projekty realizacji instalacji niskoprądowych. Zatrudniamy prawie 600 pracowników. Codzienna praca naszych zespołów w budynkach to prowadzenie przeglądów, inspekcji, konserwacji, napraw, modernizacji oraz uruchamiania nowych instalacji i urządzeń zapewniających właściwe funkcjonowanie nieruchomości. Rzetelne spełnianie naszych obowiązków przyczynia się do zwiększania komfortu pracy osób przebywających w obiektach, o które się troszczymy.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał okazję poznać i współprowadzić pełny proces rekrutacyjny - od publikacji ogłoszenia po wybór kandydata, w tym m.in.:
- publikować ogłoszenia rekrutacyjne,
- dokonywać selekcji kandydatów poprzez weryfikację CV i wywiad telefoniczny,
- uczestniczyć w spotkaniach rekrutacyjnych,
- uczestniczyć w promocji firmy w szkołach i uczelniach,
- współpracować z dostawcami,
- realizować inne zadania administracyjne w obszarze personalnym.
Jesteś odpowiednim/idealnym kandydatem, jeśli:
- posiadasz status studenta lub jesteś absolwentem kierunków takich jak: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub pokrewne,
- posiadasz znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (min.B1),
- chcesz rozwijać się w obszarze personalnym,
- jesteś otwarty na innych ludzi,
- w działaniu wykazujesz się elastycznością,
- uważasz, że potrafisz być dobrym obserwatorem,
- rozpoznajesz u siebie potencjał do pracy z ludźmi: zdolności interpersonalne, dzięki którym łatwo nawiązujesz kontakt z otoczeniem,
- cechuje Cię optymistyczne usposobienie.
Na co możesz liczyć:
- roczny staż z wynagrodzeniem 2400 zł brutto/miesięcznie (umowa zlecenie),
- możliwość poznania różnych procesów w obszarze HR, w rozwijającej się międzynarodowej organizacji, zatrudniającej ok 600 pracowników,
- łagodne, ale solidne wdrożenie, profesjonalne podejście do zadań, koleżeńskie wsparcie i ciekawe projekty!
- pyszną kawę,
- elastyczne godziny pracy.