Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    19 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy

Staż urzędniczy

Sąd Okręgowy w Lublinie
Lublin
specjalista junior / mid / praktykant/stażysta
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
453 dni temu

Ogłoszenie numer: 8228226, z dnia 2023-05-19

Ogłoszenie Dyrektora Sądu Okręgowego w Lublinie o konkursie na staż urzędniczy,

docelowo na stanowisko inspektora w Oddziale Gospodarczym

Sądu Okręgowego w Lublinie

 

Staż urzędniczy

Miejsce pracy: Lublin

Nr Ref.: D.Kd.111-4/23

 

Opis stanowiska

Dyrektor Sądu Okręgowego w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43  ogłasza konkurs na staż urzędniczy w niepełnym wymiarze czasu pracy (0,75 etatu) w Sądzie Okręgowym w Lublinie, docelowo zatrudnienie na stanowisku inspektora w oddziale Gospodarczym, który zarejestrowany jest pod numerem D. Kd. 111-4/23.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy w ramach posiadanych uprawnień to między innymi:

  • Prowadzenie rejestrów postępowań (wersja elektroniczna/papierowa) procedowanych przez Oddział Gospodarczy w tym:
    • kontrola poprawności wpisów,
    • uzupełnianie brakujących wpisów/dokumentów,
    • weryfikacja poprawności numeracji,
    • weryfikacja kompletności dokumentacji znajdującej się w segregatorach.
  • Prowadzenie umowy na dostawę pieczęci oraz tablic.
  • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji wydziałowej do Archiwum.
  • Prowadzenie umowy na usługi przenoszenia ruchomości.
  • Realizowanie wniosków na drobne zakupy (artykuły spożywcze, kwiaty, części zamienne, sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji napraw przez robotnika gospodarczego
  • i rzemieślnika), usługi (brakowanie dokumentacji, naprawy sprzętu RTV/AGD, dorabianie kluczy).
  • Prowadzenie umów na usługi tzw. złotej rączki – drobnych napraw realizowanych na rzecz podległych sądów rejonowych.
  • Wysyłanie korespondencji Oddziałowej.
  • Opracowywanie projektów zarządzeń/procedur w zakresie powierzonych zadań oraz inicjowanie zmian w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawnych lub stanu faktycznego.
  • Opracowywanie projektów pism i wszelkich dokumentacji w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań.
  • Udział w opracowywaniu sprawozdań z działalności sądów w zakresie wykonywanych zadań.
  • Kompleksowe prowadzenie spraw w zakresie umów zleconych do realizacji/kontrolowania, w tym:
    • opracowanie niezbędnej dokumentacji,
    • kontrolowanie maksymalnej wartości umowy,
    • kontrolowanie terminu obowiązywania umowy,
    • przygotowanie przy współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych niezbędnych dokumentów (zgodnie z ustawą PZP i przyjętym regulaminem) o udzielenie zamówień publicznych w tym m.in. opisu przedmiotu zamówienie, szacunku.
    • pełnienie nadzoru nad prawidłowością realizacji umowy przez wykonawcę,
    • ocena i odbiór powykonawczy prac/usług realizowanych w związku z powierzonymi obowiązkami.
  • Ocena merytoryczna rozliczeń finansowych/ faktur z powierzonego zakresu czynności.
  • Prowadzenie bieżącej i okresowej sprawozdawczości w zakresie działalności Oddziału.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie średnie (zdany egzamin maturalny).
  • Pełna zdolność do czynności prawnych.
  • Niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
  • Przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane
  • z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość technik biurowych oraz praktycznej znajomości środowiska Windows, MS Office, Excel.

Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy, zdolności analityczne.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, asertywność.
  • Odporność na stres.
  • Wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Uprawnienia elektryczne do 1 kv.

Wymagane dokumenty:

  • Własnoręcznie podpisane podanie o przyjęcie na staż urzędniczy (ze wskazaniem sygnatury konkursu).
  • Własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy (dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie) zgodnie z załącznikiem nr 1.
  • Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z załącznikiem nr 2.

Załączniki wymienione w wymaganych dokumentach dostępne na stronie internetowej Sadu Okręgowego w Lublinie w zakładce Oferty Pracy.

 

Do wymaganych dokumentów kandydat może dołączyć inne odpisy zaświadczeń o ukończonych kursach i nabytych uprawnieniach związanych z etatem, na który się zgłasza.


Zasady przeprowadzenia konkursu:

Konkurs przeprowadzony będzie przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Okręgowego
w Lublinie w trzech etapach:

  1. pierwszy etap – weryfikacja złożonych dokumentów,
  2. drugi etap – praktyczny sprawdzian umiejętności,
  3. trzeci etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Etap pierwszy polegać będzie na weryfikacji:

  1. czy kandydat spełnia określone w ogłoszeniu wymagania niezbędne,
  2. czy kandydat złożył wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisane,
  3. czy wymagane dokumenty zostały złożone w wyznaczonym ogłoszeniem konkursowym miejscu i terminie.

Etap drugi konkursu polegać będzie na:

  1. praktycznym sprawdzeniu wiedzy składającym się z dwóch testów:
  2. wiedza ogólna z zakresu gospodarowania mieniem publicznym, prawa zamówień publicznych, za który będzie można uzyskać maksymalnie - 7 pkt
  3. praktyczne zastosowanie pakietu MS Office w pracy biurowej - 3 pkt.

Do trzeciego etapu konkursu przechodzą osoby, które uzyskają co najmniej 60% punktów czyli otrzymają co najmniej 6 pkt z dwóch testów.

 

Etap trzeci konkursu polegać będzie na:

  1. weryfikacji umiejętności kandydata dotyczących wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań, jakie wykonywane są na stanowisku pracy, którego dotyczy konkurs, w tym: ocena wykształcenia, doświadczenia, dodatkowych kwalifikacji i umiejętności, poprawności wykonania zadań przewidzianych w etapie drugim, zwięzłości i stylu wypowiedzi oraz poziomu motywacji do pracy na danym stanowisku,
  2. w wyniku etapu trzeciego kandydat może otrzymać 0-10 punktów.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. szkoleń

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Jako Specjalista/tka ds. szkoleń będziesz odpowiedzialny za: Realizację projektów szkoleniowych; Tworzenie i przygotowywanie ofert szkoleniowych i przetargowych; Prowadzenie dokumentacji biurowej i szkoleniowej; Przygotowywanie harmonogramów zajęć dla realizowanych szkoleń; Organizację i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    19 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

    STRABAG Sp. z o.o.   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania bieżąca obsługa administracyjna biura budowy, przygotowywanie standardowych pism i dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze, rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach...
  • Starszy Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie delegacjami i wyjazdami pracowników. Przetwarzanie faktur i rachunków. Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Rozliczanie wydarzeń naukowych. Zarządzanie stroną internetową i planami zajęć. Archiwizacja dokumentacji. Koordynacja przepływu dokumentów na wydziale.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje główne zadania w pracy to: Zarządzanie kancelarią, w tym organizacja spotkań i podróży służbowych. Tworzenie projektów pism i dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przekierowywanie połączeń telefonicznych. Zarządzanie dokumentacją. Wsparcie organizacyjne dla Rektora i Prorektorów.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Starszy referent w Sekcji Finansowej Wydziału Neofilologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji, wystawianie oraz rozliczanie służbowych wyjazdów krajowych i zagranicznych pracowników. Przyjmowanie, ewidencja, rozliczanie, wystawianie faktur i rachunków. Przygotowywanie...
  • Referent / Specjalista administracyjny w Kancelarii Rektora

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do obowiązków pracownika będzie należała obsługa organizacyjno-techniczna Prorektorów, w tym m.in.: prowadzenie i obsługa Kancelarii, prowadzenie terminarza Kancelarii, organizacja spotkań, koordynacja podróży służbowych, przygotowywanie projektów pism i dokumentów, obsługa...