- Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory.
- Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski.
- Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej.
- Wsparcie techniczne dla działu sprzedaży.
- Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów technicznych.
- Co najmniej 10 lat doświadczenia w branży HVAC.
- Umiejętność instalacji i serwisowania urządzeń HVAC.
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją i komunikację międzynarodową.
- Gotowość do miesięcznych wyjazdów służbowych po Polsce.
- Stałą pracę na umowę o pracę w rozwijającej się firmie.
- Dostęp do najnowszych technologii i szkoleń.
- Możliwość prowadzenia szkoleń i webinarów.
- Opcja aktywnego udziału w projektach promocyjnych, w tym tworzeniu treści video.
- Miłą atmosferę i wsparcie w rozwijaniu Twojej kariery.
Nawet jeśli nie spełniasz wszystkich naszych wymagań, napisz do nas! Z przyjemnością poszukamy możliwości współpracy, ponieważ w naszej firmie dzieje się wiele ciekawych rzeczy. Zawsze znajdzie się miejsce dla utalentowanych ludzi.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Aklima Polska
Aklima Polska Sp. z o.o. to wiodący dystrybutor najnowocześniejszych systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych światowych producentów. Nasza oferta obejmuje zaawansowane rozwiązania w zakresie kształtowania i kontroli klimatu. Zaopatrujemy naszych klientów w jednostki przemysłowe i komercyjne oraz w urządzenia do instalacji domowych (m.in. pompy ciepła, rekuperacja, systemy klimatyzacji multi split). Nasz asortyment i spektrum cenowe są wystarczająco szerokie, aby sprostać wymaganiom każdego klienta.Wysoki nacisk kładziemy na rozwój oraz szkolenia. Posiadamy własną Akademię i centrum szkoleniowe z szeroką ofertą szkoleń skierowanych do wszystkich osób chcących zdobywać i poszerzać swoją wiedzę w szeroko rozumianym obszarze HVAC.