Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), zagrożeniem korupcją oraz permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiebiorstwa).
Na stanowisku wymagany jest dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia kompleksową obsługę sekretarską Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I, w tym m.in.: obsługuje połączenia telefoniczne, przyjmuje korespondencję papierową i elektroniczną oraz przekazuje ją właściwym adresatom, prowadzi terminarz spotkań, kopiuje dokumenty oraz przyjmuje gości. Zastępuje, w razie nieobecności, pracowników w sekretariacie Zastępcy Dyrektora II.
- Zapewnienia obsługę techniczno-organizacyjną Departamentu Prawnego KPRM, w tym przekazuje komunikaty i ustalenia organizacyjne, przygotowuje i koordynuje procesy w zakresie sporządzenia i aktualizacji regulaminu wewnętrznego, opisów stanowisk pracy oraz zakresów obowiązków pracowników.
- Zapewnia wsparcie w obsłudze administracyjno-biurowej Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych, w tym współprowadzi bieżące sprawy związane z funkcjonowaniem Rady, działalnością Przewodniczącego Rady oraz członków Rady, pomaga przy przygotowywaniu materiałów dla członków Rady w związku z ich zadaniami opiniodawczymi i organizuje, uczestniczy oraz protokołuje posiedzenia Rady, a także publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM informacje o wydaniu przez Radę pozytywnej opinii dotyczącej kandydatów na członków organów nadzorczych.
- Przygotowuje materiały, informacje i analizy na potrzeby statystyki i sprawozdawczości Departamentu Prawnego.
- Zapewnia pomoc w przygotowywaniu uchwał na podpis Przewodniczącego Rady, prowadzeniu korespondencji Rady związanej z podjętymi uchwałami oraz korespondencji wpływającej do Rady i przedkłada ją do podpisu Przewodniczącemu.
- Przygotowuje i przekazuje przechowywaną dokumentację Dyrektora i Zastępcy Dyrektora I do Archiwum Rady Ministrów KPRM.
- Prowadzi biurową ewidencję kopii upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Prezesa Rady Ministrów, Szefa KPRM i Dyrektora Generalnego KPRM dla pracowników KPRM.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Wiedza z zakresu: zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących zasad zarządzania mieniem państwowym, w tym regulacji dotyczących Rady do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych
- Umiejętności z zakresu redagowania tekstów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym B1
- Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, orientacja na klienta/interesanta, współpraca, komunikacja
- Przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Kopię dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie odpowiadającym B1
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie ochrony danych osobowych oraz dostępu do informacji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-27 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 146083/DP/4
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna