Starszy specjalista

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
21 godz. temu
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145546

Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku:


- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna, administracyjno-biurowa, w siedzibie urzędu


- praca w pomieszczeniu biurowym/w terenie


- reprezentowanie urzędu na zewnątrz


- służbowe wyjazdy krajowe i zagraniczne


- zagrożenie korupcją


- stałe godziny pracy od 8.15 – 16.15


- praca przy obsłudze monitorów ekranowych (liczba godzin obsługi monitora ekranowego powyżej
  4 godzin),


- oświetlenie naturalne i sztuczne


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, kserokopiarka, niszczarka


- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- dojście i dojazdy do budynków są utwardzone


- stanowisko pracy zlokalizowane jest na III piętrze budynku


- pomieszczenie klimatyzowane


- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody


- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarz dzielone drzwiami z samozamykaczami),


- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających prace osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • rozpatruje wnioski o udzielenie pomocy w dobrowolnym powrocie oraz realizuje działania w zakresie organizowania dobrowolnych powrotów cudzoziemców, na zasadach określonych w ustawie z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach oraz Porozumieniu między Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji Rzeczypospolitej Polskiej a Międzynarodową Organizacją do Spraw Migracji w sprawie współpracy w zakresie dobrowolnych powrotów cudzoziemców opuszczających terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzonym dnia 12 lipca 2005 r. w Warszawie (M.P. z 2006 r. poz. 46), a także zleca organizację dobrowolnych powrotów podmiotowi, do którego statutowych obowiązków należy organizacja dobrowolnych powrotów
  • wykonuje czynności związane z zapewnieniem pomocy w utrzymaniu i reintegracji cudzoziemca w państwie do którego cudzoziemiec powrócił, o których mowa w art. 335a ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach, celem wzmocnienia skuteczności i trwałości powrotu cudzoziemców do kraju pochodzenia.
  • realizuje wielokierunkowe działania przedpowrotowe skoncentrowane na dotarciu do szerokiego grona cudzoziemców, w tym osób nieujawnionych, przebywających w Polsce i będących potencjalnym beneficjentem projektu pomocy w dobrowolnym powrocie, w tym: - promocja powrotów dobrowolnych, - opracowanie materiałów informacyjnych na temat pomocy w dobrowolnym powrocie i reintegracji w formie tzw. newsletterów - opracowanie materiału wideo na temat pomocy w dobrowolnym powrocie i reintegracji, tak aby przedstawić potencjalnym odbiorcom projektu ofertę oraz wartości programu, - wykorzystanie mediów społecznościowych formacji, a także zew. partnerów, na potrzeby publikacji treści na temat programu pomocy w dobrowolnym powrocie i reintegracji, w celu dotarcia do jak największej grupy odbiorców/beneficjentów projektu zapewnienia cudzoziemcom pomocy w dobrowolnym powrocie.
  • współpracuje z podmiotami krajowymi, gdzie identyfikowana jest obecność potencjalnych grup cudzoziemców, tj. schroniska dla bezdomnych, zakłady karne, uczelnie wyższe, podmioty zatrudniające cudzoziemców, a także przedstawicielstwami dyplomatycznymi państw trzecich oraz środowiskami mniejszości narodowych obecnych w Polsce, celem budowania świadomości tych podmiotów na temat programu pomocy w dobrowolnym powrocie cudzoziemców i reintegracji oraz wykorzystanie ich na potrzeby dystrybucji materiałów informacyjnych. Nadzoruje i koordynuje ww. współpracę..
  • pilotuje (projektuje, nadzoruje, aktualizuje) stronę internetową dedykowaną na potrzeby dystrybucji informacji na temat pomocy w dobrowolnym powrocie i reintegracji oraz zapewnienia łatwego i szybkiego dostępu do aplikowania o przedmiotową pomoc. Nadzoruje i koordynuje infolinię dedykowaną na potrzeby obsługi informacji na temat pomocy w dobrowolnym powrocie oraz trybie procedowanie w przedmiotowym zakresie.
  • utrzymuje stałą współpracę z Międzynarodową Organizacją do Spraw Migracji (IOM), Agencją Frontex, a także nawiązuje współpracę z innymi podmiotami krajowymi w tym też organizacjami, do których statutowych obowiązków należy organizacja dobrowolnych powrotów, w celu koordynowania realizowanych projektów. Zgłasza przez SG potrzeby szkoleniowe. Nadzoruje i koordynuje szkolenia prowadzone przez IOM i Frontex.
  • prowadzi bieżącą współpracę z Biurem Wysokiego Komisarza Narodów Zjednoczonych do Spraw Uchodźców (UNHCR) oraz z polskimi organizacjami pozarządowymi, w celu udzielania pomocy prawnej dla cudzoziemców w zakresie pomocy w dobrowolnym powrocie.
  • gromadzi i aktualizuje dane statystyczne z zakresu zadań sekcji organizacji dobrowolnych powrotów, udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące liczby realizacji dobrowolnych powrotów, a także przygotowywanie sprawozdań półrocznych i rocznych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym: 1. j. angielski 2. j. niemiecki lub j. rosyjski
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Komunikatywność
  • Współpraca w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Kreatywność
  • Dzielenie się wiedzą i informacjami
  • Odporność na stres
  • Terminowość
  • Inicjatywa w działaniu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie kandydata, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe mile widziane dokumenty potwierdzające posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawnień, świadectwa pracy oraz referencje
  • Kopia dokumentu lub oświadczenie kandydata o wymaganej znajomości j. angielskiego, j. rosyjskiego lub j. niemieckiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-14 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Biuro Kadr i Szkolenia
Komendy Głównej Straży Granicznej
Al. Niepodległości 100
02-514 Warszawa
z dopiskiem „oferta pracy – starszy specjalista ZdSC oraz numer ogłoszenia”

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Inspektor ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Kontroli Wewnętrznej i Bezpieczeństwa Informacji w Referacie Skarg

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Badanie prawidłowości wykonywania czynności służbowych przez pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy w toku prowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach skarg i wniosków, w tym m.in.: badanie zasadności skarg i rozpatrywanie wniosków (lub proponowanie skierowania do...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    10 godz.
    Wymagania: zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Specjalista / Specjalistka Szkoleń Fabrycznych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Organizacja szkoleń dedykowanych pracownikom zatrudnionym na stanowiskach w obszarze fabrycznym, w szczególności z zakresu bhp, kwalifikacji zawodowych wymaganych prawem i innych niezbędnych certyfikacji...
  • Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych

    Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości, sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy, analizowanie...
  • Specjalista ds. postępowań administracyjnych w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w II instancji, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach sporów między przedsiębiorstwami...
  • Główny Specjalista w Wydziale Nadzoru nad Realizacją Inwestycji i Sprawozdawczości

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: opiniowanie przedinwestycyjnych prac studialnych, analitycznych, koncepcyjnych i projektowych dla planowanych inwestycji, merytoryczny nadzór nad prawidłowością realizacji zadań inwestycyjnych, prowadzenie działań monitorujących i wizyt...
  • Główny specjalista ds. realizacji projektów inwestycyjnych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   10 600 - 12 300 zł brutto/mies.
    18 godz.
    Będziesz odpowiadać za: opracowanie kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych, pozyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji inwestycji, weryfikowanie zakresu rzeczowo-finansowego kontraktu w celu zapewnienia prawidłowej realizacji...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 900 - 11 100 zł brutto/mies.
    1 dni
    Będziesz odpowiadać za: sporządzanie i weryfikowanie dokumentacji w postepowaniach o udzielanie zamówień publicznych (na dostawy, usługi, roboty budowlane), w tym: specyfikacji warunków zamówienia/ zaproszeń do złożenia ofert/ zaproszeń do negocjacji, ogłoszeń, pism dotyczących...