Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- telefoniczne kontakty z klientem zewnętrznym,
- praca pod presją czasu wymagająca analizy dużej ilości dokumentów,
- miejsce pracy: V piętro, drzwi wewnętrzne i do pokoi biurowych o szer. 90 cm bez progów,
- Urząd Zamówień Publicznych wynajmuje 3 piętra w budynku 8-piętrowym, na każdym piętrze wynajmowanej przez Urząd powierzchni znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych, w budynku jest 5 wind, wejście do budynku przez drzwi dwuskrzydłowe,
- budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zakres zadań
- Przygotowuje projekty wystąpień do zamawiających z żądaniem udostępnienia dokumentów oraz wyjaśnień w sprawach dotyczących zamówień publicznych.
- Analizuje i ocenia zgodność postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzi postępowania wyjaśniające w ramach kontroli doraźnych oraz przygotowuje projekty protokołów kontroli, informacji o wynikach kontroli, w tym zaleceń pokontrolnych i innych pism towarzyszących procesowi kontroli.
- Przygotowuje projekty odpowiedzi na wnioski o wszczęcie kontroli zamówień publicznych.
- Rozpatruje zastrzeżenia do wyników kontroli zamówień publicznych oraz przygotowuje projekt odpowiedzi na zastrzeżenia.
- Przygotowuje projekty wystąpień do biegłych z wnioskami o wydanie opinii w przypadku, gdy ocena stanu faktycznego sprawy lub dokonanie innych czynności kontrolnych wymaga wiadomości specjalnych.
- Przygotowuje projekty zawiadomień rzecznika dyscypliny finansów publicznych o przypadkach naruszeń dyscypliny finansów publicznych dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz innych komórek Urzędu (Departament Prawny) oraz informacje o przeprowadzonych kontrolach do Instytucji Zarządzających, Instytucji Pośredniczących i Instytucji Wdrażających.
- Udziela wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (infolinia).
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne- 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych
- znajomość Prawa zamówień publicznych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych
- umiejętność organizacji pracy własnej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 3 lata doświadczenia w kontroli stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość prawa Wspólnot Europejskich dotyczącego zamówień publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane 2 lata doświadczenia w obszarze zamówień publicznych (świadectwa pracy, zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania),
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci, którzy złożyli wymagane oświadczenia elektronicznie w formie skanów/zdjęć przekazują wszystkie oświadczenia w oryginale podpisane odręcznie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 3 lat doświadczenia w kontroli stosowania ustawy Prawo zamówień publicznychkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznejTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa - osobiście lub pocztą (z dopiskiem na aplikacji stanowiska i nr ogłoszenia)
- w formie elektronicznej - za pośrednictwem platformy ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski- -do-urzedu/UZP
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator: Administratorem danych osobowych jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
Inspektor ochrony danych: w sprawach danych osobowych można się kontaktować z inspektorem ochrony danych: Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa; e-mail: IOD@uzp.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.