Starszy specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
10 godz. temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144006

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. 


Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Przygotowuje bieżącą korespondencję do podpisu i dekretacji Dyrektora i Zastępców Dyrektora (kontroluje kompletność dokumentacji przedkładanej do decyzji), przekazuje korespondencję pracownikom stosownie do dekretacji, informuje o terminach realizowania spraw
  • Powiela na polecenie Dyrektora i Zastępców Dyrektora materiały, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu
  • Zapewnia właściwy obieg korespondencji wpływającej i wychodzącej przy użyciu narzędzi informatycznych (Elektroniczny System Zarządzania Dokumentami – „EZD”), zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, oraz prawidłowo dokumentuje i przechowuje akta spraw Departamentu
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad i konferencji z udziałem Dyrektora i Zastępców Dyrektora, planuje wyjazdy krajowe i zagraniczne Dyrektora i Zastępców Dyrektora w związku z udziałem w ww. spotkaniach, a także przygotowuje do rozliczenia koszty wyjazdów i delegacji, organizuje i zapewnia obsługę spotkań Dyrektora i Zastępców Dyrektora (dba o ich stronę organizacyjno-techniczną)
  • Na polecenie Dyrektora lub Zastępców Dyrektora sporządza i redaguje, we współpracy z wydziałami, projekty dokumentów/pism dotyczących organizacji przygotowań do sprawowania oraz sprawowania prezydencji, pozyskuje i gromadzi niezbędne informacje, opracowuje notatki, zestawienia
  • Na polecenie Dyrektora lub Zastępców Dyrektora protokołuje wybrane spotkania, w których biorą udział pracownicy Departamentu
  • Zapewnia obsługę telefoniczną Dyrektora i Zastępców Dyrektora, udziela informacji oraz prowadzi bazę telefonów, która dotyczy osób, urzędów, instytucji i organizacji, z którymi Departament współpracuje
  • Comiesięczne przygotowuje listy obecności, nadzoruje wpisywanie się pracowników do ewidencji wyjść oraz ewidencji czasu przepracowanego w godzinach nadliczbowych, przygotowuje informacje dotyczące wypracowanych nadgodzin oraz ich odbioru przez pracowników Departamentu, aktualizuje dane teleadresowe Departamentu i jego pracowników oraz przechowuje dokumenty dotyczących spraw personalnych pracowników Departamentu, w zakresie poleconym przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora oraz prowadzi nadzór nad przygotowywaniem planu urlopów pracowników
  • Zaopatruje Dyrektora i Zastępców Dyrektora oraz pracowników Departamentu w wizytówki, pieczątki, materiały biurowe, materiały eksploatacyjne, kontroluje zgodności zamówionej prasy ze specyfikacją

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ochrony danych osobowych; dostępu do informacji publicznej; podziału kompetencji pomiędzy instytucjami UE i w ramach polskiej administracji; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • Przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatu

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi sekretariatuOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa

2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).

3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP:144006, DPREZ/59

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Starszy Specjalista w Wydziale Obsługi w Biurze Prezesa

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Żelazna 59A    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę sekretariatu, organizacyjne wspomaganie przełożonego w pracy, w tym organizację wyjazdów służbowych oraz rozliczanie kosztów, monitorowanie bieżących spraw i realizację prac związanych z zadaniami przełożonego, zarządzanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Senatorska    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Zadania administracyjne ppoż: nadzór nad audytami Specjalistów ppoż i Dyżurnych Pięter, przygotowywanie szkoleń dla pracowników, monitorowanie terminu realizacji szkoleń, przygotowywanie raportów z zakresu p.poż na cele kontrolne, wysyłanie komunikacji w zakresie ppoż...
  • Specjalista ds. Administracyjnych w Dziekanacie Wydziału Medycznego

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. administracyjnych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie sekretariatu Biura Prawnego, w tym w szczególności: koordynacja i współpraca z komórkami organizacyjnymi Agencji oraz podmiotami zewnętrznymi w szczególności z: sądami, prokuraturą, organami kontroli, organami egzekucyjnymi oraz ochrony prawa; prowadzenie...
  • Główny specjalista ds. dokumentacji branży elektrycznej

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Będziesz odpowiadać za: przygotowywanie danych wyjściowych do zlecenia opracowania dokumentacji projektowej, robót, usług, w tym opisu merytorycznego, w zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej, opiniowanie przekazywanej przez Wykonawców dokumentacji na każdym etapie procesu...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. wsparcia organizacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: udzielanie wsparcia i opieka nad studentami realizującymi studia w języku angielskim, prowadzenie dokumentacji z przebiegu studiów, w tym dokumentacji elektronicznej, współorganizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych, współpraca z wykładowcami, także...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. umów cywilnoprawnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów cywilnoprawnych, dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami, komunikacja ze zleceniobiorcami w języku polskim i angielskim, bieżące monitorowanie zmian prawnych i proponowanie nowych rozwiązań,...