Starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 140971

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca w pomieszczeniu biurowym oraz w obrębie administrowanych obiektów służbowych, a także w budynkach, w których trwają prace remontowe, porządkowe. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa). Stanowisko pracy jest na parterze budynku E, w kompleksie budynków KWP w Katowicach przy ulicy Lompy 19. Budynek E nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów oraz brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Zakres zadań

  • Administruje obiektami służbowymi policji w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
  • Koordynuje pracą i sprawuje bezpośredni nadzór nad realizacją przez pracowników cywilnych Wydziału zadań konserwacyjnych na obiektach KWP i OPP w Katowicach oraz zapewnia niezbędne do konserwacji materiały w celu zagwarantowania należytego wykonania prowadzonych prac.
  • Nadzoruje przestrzeganie przez pracowników przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych przy realizacji zadań konserwacyjnych, w celu zapewnienia bezpiecznego wykonania zadań.
  • Przygotowuje projekt planu finansowego w zakresie zabezpieczenia środków finansowych związanych z konserwacją obiektów KWP i OPP w Katowicach oraz jednostek terenowych, w celu przedłożenia informacji do Wydziału Finansów.
  • Opracowuje dokumentację dot. prac konserwacyjnych w obiektach KWP i OPP w Katowicach w celu dokonania rozliczeń finansowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami.
  • Znajomość przepisów BHP i p.poż.
  • Umiejętność interpretowania przepisów.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
  • Rzetelność, samodzielność, dyspozycyjność.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność koordynowania i podejmowania decyzji.
  • Umiejętność argumentowania.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego / stażu pracy).
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-08-16 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. Lompy 19
40-038 Katowice

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Lubliniec    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Sieradz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
  • Zastępca Kierownika Osiedla ds. Technicznych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do obowiązków Zastępcy Kierownika Osiedla ds. Technicznych będzie należało między innymi: organizacja pracy i nadzór nad podległym personelem; przygotowanie materiałów przetargowych (specyfikacje, zakresy, umowy); udział w pracach komisji przetargowej; przygotowywanie i realizacja...
  • Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Specjalista ds. technicznego nadzoru nieruchomości

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Lublin, ul. Piaskowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z...
  • Administrator / Zarządca nieruchomości - wspólnot mieszkaniowych

    Acresta Sp. z o.o   Warszawa, Ostrobramska 101, Praga-Południe    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Rolą Opiekuna Wspólnoty, pełniącego w naszej firmie funkcję Zarządcy/Administratora nieruchomości, jest koordynowanie wszelkich procesów zachodzących we wspólnotach. Praca przy 3-4 dużych wspólnotach mieszkaniowych (po ok. 100-200 lokali; w sumie ok. 600...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Kontraktów Inwestycyjnych

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: przygotowywanie i negocjowanie projektów umów najmu nieruchomości komercyjnych; obsługa bazy danych umów najmu kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie i rozwiązywanie umów najmu i dzierżawy, Zarządzanie istniejącymi umowami najmu i dzierżawy (renegocjację, aneksowanie, rozwiązywanie umów), Inicjowanie i prowadzenie działań w celu zapewnienia ciągłości...
  • Specjalista ds. administrowania nieruchomościami

    AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.   Śrem    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją, protokolarny odbiór i...