Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Marketingowiec

    Głos Pruszkowa   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Od Ciebie oczekujemy: Oczekujemy operatywności w działaniu i dobrej komunikacji międzyludzkiej. Zdolności przygotowania i swobodnego prowadzenia prezentacji merytorycznych. Samodzielności w działaniu. Zaangażowania i silnej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością!...
  • Marketingowiec

    Głos Pruszkowa   Pruszków, i okolice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Od Ciebie oczekujemy: Oczekujemy operatywności w działaniu i dobrej komunikacji międzyludzkiej. Zdolności przygotowania i swobodnego prowadzenia prezentacji merytorycznych. Samodzielności w działaniu. Zaangażowania i silnej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością!...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...
Zobacz więcej ofert pracy

Starszy Specjalista

Polska Agencja Kosmiczna
Warszawa
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
94 dni temu

Ogłoszenie numer: 9175873, z dnia 2024-08-19

Polska Agencja Kosmiczna w Gdańsku
Prezes
poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy Specjalista

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: 11/2024

 

Opis stanowiska

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
Polska Agencja Kosmiczna
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Warszawie, Departament Informacji i Promocji

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Udział w planowaniu oraz realizacji wydarzeń krajowych i zagranicznych z udziałem przedstawicieli POLSA (targi, konferencje, spotkania biznesowe, itp.),
  • Obsługa biura prasowego, w tym m.in. bieżący kontakt z dziennikarzami, przygotowywanie konferencji, briefingów, materiałów prasowych, odpowiedzi w trybie ustawy Prawo Prasowe, itp.,
  • Udział w planowaniu, realizacji prac oraz sprawozdawczości z działań Departamentu Informacji i Promocji,
  • Tworzenie szeroko rozumianego contentu, w tym m.in. przygotowywanie i redagowanie tekstów merytorycznych i innych materiałów, w szczególności proaktywnych komunikatów dla mediów i do mediów społecznościowych, na stronę internetową POLSA, itp.,
  • Współpraca z innymi departamentami POLSA przy przygotowywaniu kampanii informacyjnych dotyczących ich zakresu działań w POLSA,
  • Przeprowadzanie postępowań zakupowych z zakresu zadań realizowanych przez Departament Informacji i Promocji, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  • Udział w planowaniu oraz realizacji wydarzeń i aktywności wewnętrznych – skierowanych do pracowników POLSA,
  • Udział w projektach zewnętrznych związanych z rozwojem polskiego sektora kosmicznego, w których POLSA bierze udział.

Wymagania

Niezbędne:
  • Wykształcenie: wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziane wykształcenie kierunkowe (nauki społeczne, filologia polska lub angielska, PR, dziennikarstwo, socjologia, politologia, marketing, grafika komputerowa, digital marketing, zarządzanie projektami itp.)
  • Doświadczenie: doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu wydarzeń marketingowych w tym doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów, w zarządzaniu zespołami projektowymi oraz komunikacją z podwykonawcami i klientami. Wymagane przedstawienie listy firm/instytucji wraz z zakresem prowadzonych na ich rzecz prac. Mile widziane referencje.
Pozostałe wymagania niezbędne:
  • Minimum 4-letni staż pracy w prowadzeniu działań PR w tym m.in. w zakresie organizacji wydarzeń, komunikacji itp.,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 (praca w środowisku międzynarodowym),
  • Doskonała znajomość zasad języka polskiego,
  • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów PR,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność współpracy w zespole a także pracy samodzielnej;
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
  • Doświadczenie pracy w sektorze publicznym,
  • Wiedza z zakresu sektora kosmicznego,
  • Znajomość Prawa Zamówień Publicznych i doświadczenie w prowadzeniu postępowań,
  • Znajomość ustawy o Polskiej Agencji Kosmicznej,
  • Znajomość nowoczesnych technik komunikacji i promocji,
  • Kreatywność, poczucie estetyki,
  • Terminowość.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Osoby zainteresowane ofertą oraz spełniające wymagania prosimy o złożenie następujących dokumentów:
Na pierwszym etapie procesu
  • CV
W kolejnych etapach naborów niezbędne będą:
  • Lista firm/instytucji z którymi kandydat współpracował w ramach działań PR wraz z zakresem prowadzonych na ich rzecz prac/ wykaz realizowanych eventów, itp..
  • Kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
  • Kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
  • Oświadczenia o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • Oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Oświadczenia o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Kopii innych dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań;
  • Kopii poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.: Dz.U.2024 poz. 632 ze zm.).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  część etatu
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Tworzeniem strategii reklamowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzeniem efektywnych kampanii płatnych na platformach Meta Ads oraz Google Ads. Tworzeniem treści wspierających SEO i pomagających w pozycjonowaniu stron internetowych.
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. marketingu

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   5 900 - 6 500 zł brutto/mies.
    3 dni
    Główne zadania: Koordynacja programu lojalnościowego w kanale B2B. Zarządzanie magazynem materiałów marketingowych. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami. Współudział w opracowywaniu i realizacji działań marketingowych w regionie CEE. Przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych...
  • Specjalista ds. marketingu

    Abplanalp Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne zadania: Tworzenie koncepcji i współpraca z agencjami dla budowania responsywnych stron internetowych i sklepów e-commerce dla krajów Bałtyckich, Azji Środkowej, Kaukazu i częściowo Ukrainy; Wdrożenie optymalizacji strony internetowej; Tworzenie, analiza i korekta treści digital i...
  • Marketingowiec

    Głos Pruszkowa   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Od Ciebie oczekujemy: Oczekujemy operatywności w działaniu i dobrej komunikacji międzyludzkiej. Zdolności przygotowania i swobodnego prowadzenia prezentacji merytorycznych. Samodzielności w działaniu. Zaangażowania i silnej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością!...
  • Marketingowiec

    Głos Pruszkowa   Pruszków, i okolice    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Od Ciebie oczekujemy: Oczekujemy operatywności w działaniu i dobrej komunikacji międzyludzkiej. Zdolności przygotowania i swobodnego prowadzenia prezentacji merytorycznych. Samodzielności w działaniu. Zaangażowania i silnej motywacji – wtedy realizacja celów przychodzi z łatwością!...
  • Specjalista / Specjalistka ds. komunikacji i projektów merytorycznych

    MUZEUM WARSZAWY   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, chcesz realizować ciekawe projekty kulturalne, lubisz pracować z ludźmi i nie boisz się wyzwań, to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie! Zakres obowiązków: współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej Muzeum Woli oraz Korczakianum w Internecie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, The Park, ul. Krakowiaków 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy np. przygotowywanie newslettera i biuletynów pracowniczych, przygotowywanie materiałów komunikacyjnych, informacji prasowych; Nadzorowanie narzędzi komunikacji...
  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Category Manager

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Analizowanie danych lub spostrzeżeń w celu określenia trendów branżowych i konsumenckich dotyczących produktu i kategorii; Aktywny benchmark kategorii i opracowywanie planów sourcingowych / zakupowych; Tworzenie i rozwijanie strategicznego długoterminowego planu rozwoju kategorii;...