Starszy specjalista

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Warszawa
starszy specjalista (senior)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 140370

Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Przygotowuje zbiorcze plany wydatków majątkowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym opracowuje wytyczne dla dysponentów podległych Ministrowi SWiA.
  • Uzgadnia listy zadań jednostek resortu spraw wewnętrznych i administracji, realizowane ze środków NFOŚiGW oraz wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej, a także sporządza zbiorcze informacje o wykorzystaniu sprzętu zakupionego ze środków finansowych pochodzących z NFOŚiGW.
  • Opiniuje wnioski o dokonanie zmian w planach finansowych dysponentów w zakresie zakupów inwestycyjnych i głównych zadań w ujęciu rzeczowym oraz bierze udział w prowadzeniu baz danych w tym zakresie.
  • Monitoruje oraz dokonuje analiz kwartalnych wydatkowania środków budżetowych przeznaczonych na zakupy rzeczowe i inwestycyjne.
  • Opiniuje dodatkowe potrzeby zgłaszane przez dysponentów pod kątem zasadności ich realizacji ze środków budżetowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Przygotowuje dla Kierownictwa Ministerstwa okresowe analizy i informacje o realizowanych inwestycjach i nakładach rzeczowych.
  • Opracowuje dla potrzeb Ministra Finansów materiały o wykonaniu wydatków majątkowych w częściach budżetu państwa, których dysponentem jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych dotyczących finansów publicznych, w szczególności w zakresie inwestycji realizowanych ze środków budżetu państwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Co najmniej rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne".
  • Ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, w tym rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o rachunkowości.
  • Obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office.
  • Kreatywność, myślenie analityczne, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie uprawnień rzeczoznawcy kosztorysowego lub uprawnień budowlanych.
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane. Znajomość zasad planowania i rozliczania inwestycji budowlanych.
  • Umiejętność obsługi programu TREZOR.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających co najmniej rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających uprawnienia rzeczoznawcy kosztorysowego lub uprawnienia budowlane.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DB-WIiNR – starszy specjalista

Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MSWIA/domyslna oraz /MSWIA/SkrytkaESP

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administratorem danych osobowych osób aplikujących o pracę w MSWiA jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji, mający siedzibę w Warszawie przy ul. Stefana Batorego 5, kod pocztowy: 02-591.


Kontakt: tel. (22) 2500 112 lub fax (22) 601 39 88 lub pisemnie na adres siedziby.


Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym, za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mswia.gov.pl,  może się Pani/Pan skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem. Dane osoby aplikującej do służby cywilnej w odpowiedzi na ogłoszenie o naborze w MSWiA przetwarzane są w celu realizacji rekrutacji na stanowisko w służbie cywilnej, na podstawie przepisów ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu pracy oraz przepisów dotyczących bezpieczeństwa.


Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO.


Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty działające na zlecenie administratora.


Podanie danych wymaganych przepisami prawa jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie tych danych spowoduje brak Pani/Pana udziału w procesie rekrutacji.


Podanie danych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w przepisach prawnych jest dobrowolne i nie stanowi wymogu przeprowadzenia procesu rekrutacji (m. in. wizerunku, numeru PESEL). W tym zakresie osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo do dostępu do treści tych danych, ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania, a także do ich usunięcia.


W przypadku przetwarzania danych podanych dobrowolnie przysługuje Pani/Panu również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Aplikacje będą niszczone po upływie okresu niezbędnego do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, uwzględniając art. 33 ustawy o służbie cywilnej, jednakże nie później niż po upływie terminu wynikającego z przepisu art. 291 Kodeksu pracy.


Osobie przesyłającej aplikację w odpowiedzi na ogłoszenia o naborze przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w RODO.


Przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Specjalista w Wydziale Kontroli Gospodarowania Wodami

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: zbieranie i opracowywanie materiałów niezbędnych do przeprowadzania inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, prowadzenie inspekcji terenowych i kontroli gospodarowania wodami, sporządzanie projektów zarządzeń pokontrolnych oraz...
  • Radca Prawny w Zespole Radców Prawnych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zadania: Obsługa prawna Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych ; monitorowanie aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem Straży Miejskiej; opiniowanie oświadczeń woli, projektów umów, porozumień i innych uzgodnień zawieranych przez...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Rejestratorka Medyczna / Rejestrator Medyczny

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Rejestracja zleceń i ewidencjonowanie wyników badań.
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    19 godz.
    I. Miejsce świadczenia pracy: al. „Solidarności” 127, ul. Czerniakowska 100, ul. Płocka 9, Płocka 5a oraz Przyokopowa 33. II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 56 III. Termin konkursu: wyznaczam na dzień 30 sierpnia 2024 r., godz. 10.00, w siedzibie Sądu Okręgowego w...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...