Starszy specjalista

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
5 dni temu
Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 139215

Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych


 


Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z zarządzaniem przestrzenią powietrzną w tym w zakresie współużytkowania przestrzeni powietrznej przez bezzałogowe statki powietrzne oraz lotnictwo załogowe; realizuje zadania związane z żeglugą powietrzną, z uwzględnieniem bezzałogowych statków powietrznych, w wymiarze krajowym i międzynarodowym;
  • Realizuje działania związane z bezpieczeństwem lotniczym w obszarze wykorzystywania bezzałogowych statków powietrznych w lotnictwie cywilnym;
  • Realizuje zadania związane z pełnieniem przez Ministerstwo funkcji Instytucji Odpowiedzialnej za realizację Inwestycji (IOI) w odniesieniu do Inwestycji A2.3.1 dotyczącej bezzałogowych statków powietrznych, określonej w planie rozwojowym, w szczególności w zakresie nadzoru nad prawidłową realizacją Inwestycji A2.3.1; współpracuje z Centrum Unijnych Projektów Transportowych w zakresie określonym w "Porozumieniu w sprawie powierzenia zadań związanych z realizacją inwestycji w ramach planu rozwojowego", w szczególności w zakresie prowadzenia nadzoru nad prawidłowością realizacji inwestycji, w zakresie ponoszonych wydatków; prowadzi sprawy nadzoru Ministra nad Państwową Agencją Żeglugi Powietrznej (PAŻP) w zakresie realizacji działań w zakresie Inwestycji A2.3.1;
  • Współpracuje z Urzędem Lotnictwa Cywilnego (ULC) i PAŻP w zakresie spraw dotyczących lotnictwa bezzałogowego oraz prowadzi inne sprawy związane z bezzałogowymi statkami powietrznymi;
  • Realizuje mechanizm weryfikacji inwestycji wynikających z porozumień operacyjnych stanowiących załączniki do Decyzji wykonawczej Rady w sprawie zatwierdzenia oceny planu odbudowy i zwiększania odporności Polski;
  • Bierze udział w zespołach i spotkaniach na poziomie resortowym i międzyresortowym, związanych z realizacją Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego związane z obszarem bezzałogowych statków powietrznych lub lotnictwem załogowym lub zarządzaniem przestrzenią powietrzną lub procedurami lotniczymi lub z wdrażaniem funduszy unijnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość regulacji unijnych i krajowych dotyczących bezzałogowych statków powietrznych oraz lotnictwa załogowego
  • Wiedza na temat realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE/wdrażania funduszy unijnych
  • Wiedza z zakresu zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego - np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-06 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Infrastruktury
ul. Chałubińskiego 4/6; 00-928 Warszawa

Dokumenty, z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym „Oferta pracy DL-78/24", należy przesłać lub złożyć w siedzibie MI w Kancelarii Głównej w godzinach 9:30 – 16:00

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Infrastruktury z siedzibą w Warszawie, przy ul.Chałubińskiego 4/6, zwany dalej „Administratorem danych”; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej; 3) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, Kodeks pracy oraz udzielona przez Panią/Pana zgoda w zakresie w jakim zostały przez Panią/Pana podane dane dodatkowe (nadmiarowe) niewymagane przez wskazane akty prawne; 4) administrator danych przewiduje możliwość powierzenia przetwarzania danych innym podmiotom świadczącym na rzecz Administratora danych usługi z zakresu IT; 5) zgodnie z art. 29 ww. ustawy o służbie cywilnej imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze; 6) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych, które są wymagane przepisami ww. ustaw, lub brak zgody na przetwarzanie danych podanych dodatkowo, będzie skutkowało odrzuceniem oferty kandydata; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, • cofnięcia zgody i usunięcia danych w zakresie danych, które zostały podane dodatkowo (nadmiarowo) i nie są wymagane przez wskazane akty prawne; 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z2018 r. poz. 217, z późn. zm.) w zakresie: imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miasto). Pozostałe dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) 10) dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Infrastruktury: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, adres e-mail: inspektor.RODO@mi.gov.pl

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi prac zespołu

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Obsługę administracyjną zespołu/ - ów PKA; Organizowanie posiedzeń zespołu i ich bezpośrednia obsługa, Prowadzenie dokumentacji spraw merytorycznie związanych z zakresem działania zespołu; Przygotowywanie, zgodnie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rynków Rolnych

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, w zakresie działań WPR obsługiwanych przez departament; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, postanowień i in. aktów administracyjnych w zakresie działań obsługiwanych przez Departament; rozpatrywanie...
  • Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Ewidencji Producentów i Rejestracji Zwierząt

    Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: tworzenie i aktualizacja procedur w obszarze IRZ; tworzenie i aktualizacja dokumentacji i instrukcji w obszarze IRZ; udzielanie informacji OR/BP w zakresie stosowania instrukcji i procedur, w tym szkolenie pracowników OR/BP w zakresie; działania departamentu; współpraca z...
  • Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne zadania: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działanie 2.28 Startup Booster Poland), w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru i oceny projektów, zawierania...
  • Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych; rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie...
  • Specjalista ds. programów badawczych

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: Realizacja projektów naukowych: planowanie, sprawozdanie, monitorowanie wykonania i wydatków. Zarządzanie dokumentacją projektową. Informowanie o konkursach na dofinansowanie projektów oraz przygotowywanie wniosków. Monitorowanie czasu pracy w projektach naukowych i rocznych...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Obowiązki: Tworzenie umów dotyczących dostaw wody i odprowadzania ścieków z klientami; Obsługa związanej z umowami korespondencji; Omówienie wstępnych warunków umów z klientami; Obsługa klientów w zgodzie z procedurami oraz udzielanie informacji; Znajdowanie i rejestrowanie danych...
  • Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne zadania: Realizowanie zadań w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów m.in.:. przygotowywanie informacji/ opinii w zakresie funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów; aktualizacja instrukcji użytkownika systemu i procedur pracy; wsparcie dla pracowników w obsłudze systemu;...
  • Specjalista / Starszy specjalista

    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    GŁÓWNE ZADANIA: współpraca z pracownikami naukowymi Instytutu w zakresie realizacji projektów naukowo-badawczych, w tym m.in. przygotowanie sprawozdawczości, monitorowanie terminowości realizacji zadań, weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków; prowadzenie dokumentacji projektowej...
  • Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Główne obowiązki: prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie dochodzenia zwrotu środków, w ramach instrumentów wsparcia realizowanych przez Agencję.