Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 105011
Warunki pracy
- Charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (częste kontakty z pracownikami innych urzędów, z przedsiębiorcami lub ich przedstawicielami)
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: narzędzia pracy - zestaw komputerowy i inne urządzenia biurowe; oświetlenie sztuczne i naturalne; bariery architektoniczne w budynku - stanowisko pracy zorganizowane na I piętrze w budynku I-piętrowym (2 kondygnacje), budynek jest wyposażony w podjazd, windę, toaletę i drzwi odpowiedniej szerokości dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Zakres zadań
- dekretuje i księguje dowody księgowe w zakresie obowiązków pieniężnych orzekanych przez organy Inspekcji Ochrony Środowiska podlegających redystrybucji, w tym sporządza wewnętrzne dokumenty finansowo-księgowe
- prowadzi redystrybucję zgromadzonych środków z tytułu orzeczonych obowiązków pieniężnych na rzecz ich beneficjentów
- rozlicza i sporządza orzeczenia w sprawach wpłat stanowiących wpływy podlegające redystrybucji, analizuje konta kontrahentów pod kątem poprawności rozliczania wpłat oraz należności i nadpłat
- przygotowuje dane niezbędne do sporządzenia sprawozdań budżetowych, finansowych i innych sprawozdań z obszaru działalności jednostki za poszczególne okresy sprawozdawcze w zakresie prowadzonej ewidencji finansowo-księgowej
- prowadzi całokształt spraw dotyczących obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na podstawie obowiązującego w tym zakresie regulaminu
- sporządza inwentaryzację sald na koniec roku bilansowego z tytułu realizowanych przez urząd orzeczonych obowiązków pieniężnych i ich redystrybucji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie rachunkowości lub ekonomiidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu rachunkowości w jednostce budżetowej
- Znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, rachunkowości, ordynacji podatkowej, postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, w tym programów Microsoft Word i Excel
- Rzetelność i terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe