Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 95461
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję pism przychodzących i wychodzących, kompletuje i przedkłada korespondencję Dyrektorowi oraz Laboratoriom, zapewnia prawidłowy obieg korespondencji w Zakładzie zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno - archiwalnej oraz otrzymywanymi wytycznymi, realizuje archiwizację elektroniczną prowadzonych spraw w EZD
- wspiera działania Dyrektora Zakładu poprzez: bieżącą realizację zleconych zadań, monitorowanie oraz koordynację terminarza i obsługę spotkań Dyrektora Zakładu
- redaguje i przygotowuje projekty pism, notatek służbowych na polecenie Przełożonego, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Zakładu
- prowadzi sprawy dotyczące pracowników Zakładu: listy obecności, plany urlopów, zwolnienia, ewidencja szkoleń, delegacje, współpraca z Wydziałem Kadr i Rozwoju Zawodowego
- przygotowuje wnioski dotyczące zakupów realizowanych przez Zakład
- uczestniczy w realizacji zamówień Klientów poprzez prowadzenie elektronicznej rejestracji zgłoszeń i kierowanie zapytań od Klientów do właściwych komórek organizacyjnych GUM
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretarską lub w pracy biurowej związanej z analizą i tworzeniem dokumentacji
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, pozwalającym na rozumienie otrzymywanej korespondencji, pisanie pism oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
- podstawowa znajomość ustaw: „ Prawo o miarach”, kpa i o służbie cywilnej
- umiejętność redagowania tekstów, notatek służbowych, przygotowywanie prezentacji
- umiejętność: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, pracy pod presją czasu, zorientowanie na osiąganie celów
- umiejętność analitycznego myślenia i syntetyzowania informacji
- umiejętność zwięzłego formułowania wniosków
- umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz nowoczesnych urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kurs obsługi sekretariatu
- Umiejętność obsługi programu do elektronicznego zarządzania dokumentacją
- Umiejętność obsługi bazy danych Access
- Posiadanie podstawowej wiedzy dotyczącej funkcjonowania administracji rządowej