Starszy Specjalista
wieloosobowe stanowisko ds. organizacyjnych
w Biurze Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
Numer ogłoszenia: BBICD/21/51
Miejsce pracy: Warszawa
Termin składania ofert 25.03.2021 r.
Szczegóły oferty
- udział w pracach komisji przetargowych;
- kontrola poprawności sporządzanych umów i projektów umów;
- weryfikacja wniosków o zabezpieczenie finansowe;
- opiniowanie projektów procedur tworzonych w Centrali NFZ;
- współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi Centrali NFZ oraz komórkami OW NFZ;
- zastępowanie osoby wspomagającej organizację pracy Dyrektora oraz pracowników Biura, w tym w szczególności:
- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji kierowanej do Biura w systemie EZD,
- prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora,
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Biura, jej ewidencja oraz rozdzielanie zgodnie z dokonaną dekretacją,
- obsługa w systemie EZD korespondencji przygotowanej przez pracowników Biura,
- przygotowywanie projektów pism związanych z zakresem działalności Biura,
- prowadzenie wykazu i monitorowanie stanu realizacji spraw terminowych w zakresie zleconym przez dyrektora,
- udzielanie informacji interesariuszom a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych pracowników Biura lub innych komórek organizacyjnych Centrali,
- gromadzenie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z zasadami obowiązującymi w Funduszu,
- organizacja i obsługa spotkań z udziałem Dyrektora Biura,
- przygotowywanie i rozliczanie delegacji służbowych dyrektora,
- poświadczanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
- minimum 4 lata - w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 6 lat - w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
Wymagania dodatkowe:
- 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- doświadczenie w opiniowaniu wewnętrznych regulacji organizacji;
- doświadczenie w sporządzaniu projektów umów, procedur, instrukcji;
- 2-letnie doświadczenie w obszarze zamówień publicznych;
- doświadczenie w obszarze finansów;
- znajomość obsługi systemu EZD i doświadczenie w archiwizacji dokumentacji;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych;
- bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- umiejętność myślenia analitycznego i koncepcyjnego;
- dobra organizacja pracy, skrupulatność;
- umiejętność samodzielnego ustalania priorytetów;
- umiejętność planowania, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole;
- odporność na stres, wysoka kultura osobista, sumienność, zdyscyplinowanie, uprzejmość,
- punktualność;
- znajomość zagadnień dotyczących działalności NFZ.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW