Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Koordynator ds. Rozliczeń

    Szpital Medicover   Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: rozliczenie procesu hospitalizacji pacjenta zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji oraz cennika usług w celu prawidłowego rozliczenia pobytu pacjenta w szpitalu, koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem księgowym a...
  • Prawnik

    Polpharma Biologics   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca doradztwo i obsługa korporacyjna, w tym przygotowywanie projektów wewnętrznych dokumentów, uchwał organów i posiedzeń; Reprezentacja Spółki w kontaktach z urzędami, sądami oraz organami władzy publicznej; Sporządzanie i opiniowanie umów oraz innych...
  • Inspektor ds. rozliczeń

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiadać za: prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Działu, wykonywanie planów materiałowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozliczanie czasu pracy pracowników, wystawianie dokumentów związanych z...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Floty

    SIXT Rent a Car   Warszawa, ul. Arabska 9    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa procesu rejestracji pojazdów; Uzgadnianie i administrowanie podstawowymi danymi niezbędnymi do wdrożenia pojazdu do floty Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z rejestracją floty, np. uzupełnianie danych po rejestracji w wewnętrznym...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Starszy Specjalista w Wydziale Zwrotów, Planowania i Analiz w Departamencie Współpracy Międzynarodowej

Starszy Specjalista w Wydziale Zwrotów, Planowania i Analiz w Departamencie Współpracy Międzynarodowej

Centrala NFZ
Warszawa
praca stacjonarna
2282 dni temu

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszego Specjalisty
w Wydziale Zwrotów, Planowania i Analiz
w Departamencie Współpracy Międzynarodowej
DWM/18/57

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Nasza organizacja przechodzi obecnie transformację, tak samo, jak cały system ochrony zdrowia. Niezależnie od tego, jaki ostatecznie kształt będzie miał Fundusz praca w nim to szansa uzyskania unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.


Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowe z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.

Kogo szukamy

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami.

Szczegóły oferty:

 

Wymiar etatu: 1etat

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa / Centrala NFZ

 

Główne obowiązki:

  • rozpatrywanie odwołań od decyzji dyrektora oddziału wojewódzkiego NFZ w sprawach o zwrot kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej, przygotowywanie projektów decyzji Prezesa Funduszu oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ, Ministerstwem Zdrowia oraz konsultantami krajowymi we właściwej dziedzinie medycyny w zakresie procedowanych spraw;
  • prowadzenie rejestru decyzji Prezesa Funduszu wydanych na podstawie art. 42d ust. 19 ustawy o świadczeniach w związku z odwołaniami od decyzji dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu w sprawach o zwrot kosztów świadczeń, wydanych na podstawie art. 42d ust. 1 i 2 ww. ustawy;
  • przygotowywanie wkładów merytorycznych do odpowiedzi na skargi wniesione przez świadczeniobiorców do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Prezesa Funduszu utrzymujące w mocy zaskarżone decyzje dyrektora oddziału wojewódzkiego Funduszu w sprawach o zwrot kosztów świadczeń udzielonych w ramach opieki transgranicznej;
  • udział w opracowywaniu wytycznych dla oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie zasad dokonywania zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej oraz bieżąca współpraca z oddziałami przy wypracowywaniu indywidualnych rozwiązań w sprawach o zwrot kosztów;
  • współpraca z instytucjami innych państw członkowskich UE w zakresie spraw związanych ze zwrotem kosztów świadczeń, w szczególności w zakresie wyjaśniania zawartości faktur,
  • udział w opiniowaniu projektów zmian w przepisach unijnych i krajowych mających wpływ na proces dokonywania zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej;
  • gromadzenie informacji dla problemów identyfikowanych przez oddziały wojewódzkie w związku z korzystaniem przez polskich świadczeniobiorców z transgranicznej opieki zdrowotnej na podstawie przepisów krajowych implementujących dyrektywę oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zagadnień problematycznych;
  • przygotowywanie analiz i raportów w zakresie charakterystyki świadczeń udzielonych polskim świadczeniobiorcom w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej;
  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania dotyczących zwrotu kosztów świadczeń udzielonych w ramach transgranicznej opieki zdrowotnej.

Wykształcenie: wyższe medyczne (lekarz, pielęgniarka, położna, ratownik medyczny, farmaceuta) lub wyższe w zakresie dziedzin mających zastosowanie w ochronie zdrowia (fizjoterapeuta, zdrowie publiczne)

 

Wymagania konieczne:

  • minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • umiejętność argumentowania, formułowania wniosków na podstawie analizowanej dokumentacji, w tym dokumentacji medycznej;
  • ogólna znajomość zasad finansowania świadczeń i prowadzenia rozliczeń przez Fundusz, w tym znajomość metodyki JGP oraz przepisów regulujących refundację leków;
  • znajomość relacji zachodzących pomiędzy przepisami o koordynacji, a regulacjami dyrektywy w sprawie stosowania praw pacjentów w transgranicznej opiece zdrowotnej (na poziomie ogólnodostępnych informacji);
  • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej;
  • łatwość przyswajania wiedzy;
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office.

Wymagania pożądane:

  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • doświadczenie w prowadzeniu spraw w trybie administracyjnym;
  • doświadczenie zawodowe związane z pracą w placówkach medycznych;
  • umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu;
  • znajomość języka angielskiego;
  • znajomość zagadnień regulowanych ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w szczególności przepisów Działu II Rozdziału 2a.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzające cztery lata pracy zawodowej na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywaniu działalności gospodarczej;
  • podpisane oświadczenie o treści - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r., poz. 922 z późn. zm.)”.

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 25 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

 

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Art. 112. 

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1)   świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2)   właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

3)   członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;

4)   członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5)   członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września
2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844);

6)   właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7)   właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

8)   posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9)   członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych związane jest z wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.), a także ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 1974 nr 24 poz. 141; tj. Dz. U. 2018 poz. 917) Niepodanie przez Panią/Pana danych może wpływać na treść rozstrzygnięcia w postępowaniu rekrutacyjnym.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do przenoszenia danych (o ile w danym przypadku przysługuje), prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl.
 

Podobne oferty

  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Zarzecz 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...
  • Główny Specjalista w Wydziale Opłat

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne przygotowywanie opinii, stanowisk oraz interpretacji przepisów prawa, a także udzielanie wyjaśnień i konsultacji w zakresie administracyjnych kar pieniężnych oraz opłat za usługi wodne. udział przy opracowywaniu wytycznych,...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Umów Odbiorców Instytucjonalnych

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    13 dni
    Główny zakres obowiązków: terminowe zawieranie umów na dostawę wody i/lub odprowadzanie ścieków z odbiorcami instytucjonalnymi i indywidualnymi oraz pozyskiwanie wszelkich niezbędnych informacji z innych jednostek/komórek Spółki; terminowe załatwianie korespondencji prowadzonej w...
  • Koordynator ds. Rozliczeń

    Szpital Medicover   Warszawa, al. Rzeczpospolitej 5    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: rozliczenie procesu hospitalizacji pacjenta zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami, weryfikacja dokumentacji oraz cennika usług w celu prawidłowego rozliczenia pobytu pacjenta w szpitalu, koordynacja przepływu informacji pomiędzy działem księgowym a...
  • Prawnik

    Polpharma Biologics   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca doradztwo i obsługa korporacyjna, w tym przygotowywanie projektów wewnętrznych dokumentów, uchwał organów i posiedzeń; Reprezentacja Spółki w kontaktach z urzędami, sądami oraz organami władzy publicznej; Sporządzanie i opiniowanie umów oraz innych...
  • Inspektor ds. rozliczeń

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Będziesz odpowiadać za: prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Działu, wykonywanie planów materiałowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rozliczanie czasu pracy pracowników, wystawianie dokumentów związanych z...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    tłumaczenie wybranej dokumentacji i rozmów – przy zakresie technicznym zapewniamy wsparcie naszych inżynierów, wsparcie pracowników pod kątem językowym w zdarzeniach losowych, kontakt z Kontrahentem w języku francuskim, rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, tworzenie...
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Floty

    SIXT Rent a Car   Warszawa, ul. Arabska 9    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa procesu rejestracji pojazdów; Uzgadnianie i administrowanie podstawowymi danymi niezbędnymi do wdrożenia pojazdu do floty Uzupełnianie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z rejestracją floty, np. uzupełnianie danych po rejestracji w wewnętrznym...
  • Sekretarka

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie; przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej; obsługa zebrań oraz spotkań...