którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- wolontariat pracowniczy,
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
To będą Twoje zadania:
- Opracowywanie przy współpracy z brand marketingiem planów komunikacyjnych dla wybranych marek z portfela LOTTE Wedel
- Nadzór operacyjny nad pracami agencji strategicznej, mediowej i digitalowej, PR-owej
- Planowanie i zakup kampanii mediowych – nadzór nad ich przebiegiem i optymalizacją
- Planowanie i nadzór nad projektami specjalnymi
- Tworzenie wytycznych do aplikacji w kampaniach na podstawie rekomendacji strategicznych, wniosków ze zrealizowanych kampanii i trendów komunikacyjnych
- Rozwój zespołu Marketingu i R&D w zakresie podstaw planowania kampanii mediowych
- Współpraca z partnerami wewnętrznymi (dział badań, dział analiz, dział strategii itp.) w celu opracowania rekomendacji działań mediowych dopasowanych do celów komunikacyjnych
- Przyczynianie się do wzrostu konkurencyjności organizacji poprzez zwiększanie efektywności rozwiązań mediowych oraz testowanie nowych rozwiązań digital dostępnych na rynku
- Identyfikacja trendów konsumenckich i zmian w konsumpcji mediów w celu optymalizacji prowadzonych działań
- Współzarządzanie budżetem mediowym i produkcyjnym
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe: zarządzanie, ekonomia, marketing, media, itp.)
- Minimum 4 lata doświadczenia w obszarze mediów – po stronie agencji lub klienta
- Dobra znajomość rynku mediów oraz narzędzi do holistycznego planowania komunikacji i analizy rekomendacji
- Udokumentowana umiejętność koordynowania projektów z zakresu marketingu, mediów, działań digital
- Umiejętność myślenia analitycznego
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Znajomość obsługi pakietu MS Office
- Komunikatywność i umiejętność budowania pozytywnych relacji
- Kreatywność i zorientowanie na pracę zespołową
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.