Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Pomocy Społecznej Poznań
Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji zadań wojewody w obszarze wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków i adopcji w Wydziale Polityki Społecznej

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji zadań wojewody w obszarze wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków i adopcji w Wydziale Polityki Społecznej

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu
Poznań, al. Niepodległości 16/18
5 400 - 5 700 zł brutto/mies.
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
148 dni temu

Ogłoszenie numer: 9115282, z dnia 2024-06-28

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
Ogłoszenie nr 139480 / 28.06.2024

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji zadań wojewody w obszarze wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków i adopcji w Wydziale Polityki Społecznej

Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18

Nr Ref.: 99/24

 

Opis stanowiska

Liczba stanowisk: 2
Wymiar etatu
: 1
Miejsce pracy: Poznań, al. Niepodległości 16/18
Ważne do: 8 lipca 2024 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: od 5400,00 do 5700,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje realizację zadań z zakresu wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków, adopcji, wykonywanych przez jednostki samorządu terytorialnego, w szczególności zadań samorządu gminnego w zakresie pracy z rodziną (zadania asystenta rodziny)
  • Kontroluje realizację zadań z zakresu wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków, adopcji wykonywanych przez jednostki organizacyjne wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej
  • Kontroluje zgodność zatrudnienia pracowników jednostek organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami
  • Zasięga informacji o sposobie realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej przez samorząd gminny, powiatowy i województwa
  • Współdziała z samorządem gminnym, powiatowym i województwa, Rzecznikiem Praw Dziecka i Rzecznikiem Praw Obywatelskich w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
  • Gromadzi sprawozdania rzeczowo-finansowe z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej przekazane przez gminy, powiaty i samorząd województwa oraz przekazuje, sporządzone zgodnie ze wzorami udostępnionymi drogą elektroniczną przez ministra właściwego do spraw rodziny, zbiorcze sprawozdania z wykonywania zadań przez gminy, powiaty i samorząd województwa ministrowi właściwemu do spraw rodziny
  • Organizuje spotkania, konferencje i zjazdy mające na celu prawidłową realizację zadań wojewody w obszarze wspierania rodziny, pieczy zastępczej, usamodzielnień pełnoletnich wychowanków i adopcji

Wymagania

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunkach: prawo, administracja, pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą
  • Staż pracy co najmniej 3 lata w zawodzie pedagoga lub psychologa albo w zakresie resocjalizacji lub z dziećmi lub rodziną w jednostkach organizacyjnych wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej lub innych instytucjach zajmujących się problematyką dziecka i rodziny
  • Znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o
  • przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kpa, Kodeksu cywilnego, Konwencji o Prawach Dziecka
  • Wiedza z zakresu psychologii rozwoju dziecka, pedagogiki, dobra znajomość zagadnień z zakresu metodyki pracy opiekuńczo-wychowawczej, znajomość problematyki patologii społecznych
  • Doświadczenie w zakresie bezpośredniej pracy z dzieckiem
  • Umiejętność pracy indywidualnej oraz w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Komunikatywność

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

 

Podobne oferty

  • Pracownik do spraw audytu wewnętrznego

    Urząd Miejski Wrocławia   Wrocław, al. Marcina Kromera 44    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przeprowadzanie audytów wewnętrznych ujętych w planie audytu wewnętrznego na dany rok oraz pozaplanowych, w tym: przygotowywanie i przeprowadzanie zadań audytowych (zadań zapewniających i czynności doradczych) w Urzędzie i...