Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Biuro Marketingu
- opracowanie strategii komunikacji studiów podyplomowych i MBA mających na celu promowanie produktów i usług Koźminski Executive Business School oraz budowanie świadomości marki Koźminski University,
- planowanie i koordynacja działań komunikacyjnych i promocyjnych,
zarządzanie kontentem na stronie www, - projektowanie kampanii digital m.in. dni otwartych, oferty edukacyjnej, wydarzeń kierowanych do kandydatów, planowanie i optymalizacja kampanii, wydarzeń kierowanych do kandydatów, planowanie i optymalizacja kampanii,
- projektowanie oraz monitorowanie kampanii komunikacyjnych, ofert oraz wydarzeń kierowanych do firm,
- współpraca z kierownikami studiów, bieżące wsparcie działań mających na celu promocję kierunku oraz wydarzeń kierowanych do kandydatów,
- współpraca z serwisami edukacyjnymi, ustalanie warunków współpracy, tworzenie kampanii
- produkcja materiałów wideo – scenariusze i wsparcie produkcyjne,
- analiza trendów, konkurencji i preferencji potencjalnych klientów i słuchaczy,
- monitorowanie efektywności działań marketingowych i komunikacyjnych.
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- znajomość narzędzi marketingowych i nowoczesnych technologii w komunikacji i dotarciu do klientów,
- znajomość podstawowych narzędzi digital marketingowych,
- kreatywność, krytyczne i analityczne myślenie,
- podejście „can do”, umiejętność i naturalna chęć do pracy w zespole,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno w piśmie jak i w mowie.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- pracę w uznanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych organizowanych przez uczelnie partnerskie,
- możliwość podjęcia studiów w ALK na preferencyjnych warunkach finansowych,
- możliwość rozwoju zawodowego, udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku.