Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Przygotowywanie dokumentów merytorycznych i metodycznych dot. projektowanych badań (udział w opracowaniu projektu badania, udział w tworzeniu narzędzi badawczych, itp.) w obszarze Programy Operacyjnego Polska Wschodnia, 2014-2020 (np. ewaluacja efektów wsparcia w ramach II osi priorytetowej Nowoczesna Infrastruktura Transportowa POPW 2014-2020) ) oraz sprawowanie bezpośredniego, merytorycznego nadzoru nad procesem ewaluacyjnym, obsługiwanym przez wykonawcę zewnętrznego.
- Przygotowywanie tematycznych materiałów analitycznych i opracowań na podstawie danych źródłowych (pierwotnych i wtórnych; ilościowych i jakościowych, w tym wyników różnego typu badań).
- Opiniowanie opracowań oraz dokumentów jw., przygotowanych przez instytucje zewnętrzne oraz wewnętrznych opracowań tego typu (projekty badawcze, narzędzia badawcze, materiały analityczne, raporty z badań).
- Prezentowanie wyników prowadzonych badań na spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych (spotkania z instytucjami nadzorującymi, współpracującymi, udział w seminariach, konferencjach);
- Obsługę administracyjna dokumentów, w szczególności dotyczących zadań ewaluacyjnych i analityczno-badawczych departamentu.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe, w tym licencjackie/inżynierskie (preferowane na kierunkach zgodnych z dziedziną nauk społecznych, w ramach następujących dyscyplin: nauki socjologiczne, ekonomia i finanse, nauki o polityce i administracji, nauki o zarządzaniu i jakości).
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie i kwalifikacje (potwierdzone w dokumentach aplikacyjnych – w CV, liście motywacyjnym lub w innych dokumentach potwierdzających wymagane doświadczenie i kwalifikacje w zakresie:
- w opracowywaniu metodologii badań społeczno-gospodarczych i/lub ewaluacji;
- w koordynacji procesu realizacji badań społeczno-gospodarczych i/lub ewaluacji programów publicznych.
- w pracy na zbiorach danych ilościowych - finansowych, administracyjnych, statystycznych, itp. (w tym ich pobierania z systemów, łączeniach, przekształcania i prowadzenia różnego typu analiz w arkuszach kalkulacyjnych i/lub pakietach statystycznych).
- w opracowywaniu raportów, prezentacji, syntetycznych informacji, opracowań merytorycznych lub innych opracowań o charakterze analitycznym. - Ogólna znajomość problematyki dot. uwarunkowań rozwoju gospodarczego/przedsiębiorczości/innowacyjności, współpracy biznesowej i/lub współpracy nauka-biznes (np. wynikająca z doświadczenia w realizacji projektów badawczych o tego typu tematyce);
- Swobodne posługiwanie się językiem angielskim w środowisku zawodowym/biznesowym (poziom co najmniej B2)
- Sprawne posługiwanie się programami typu Word, Excel, PowerPoint
Wymagania pożądane:
- Studia podyplomowe w zakresie analizy danych.
- Pakiety statystyczce –umiejętności obsługi programów dedykowanych analizie danych (np. SPSS/PAWS Statistic, R, MAXqda, itp.).
- Odbyte szkolenia stanowiskowe i/lub studia podyplomowe (preferowane w zakresie analizy danych, ewaluacji, zamówień publicznych, zarządzania projektami i/lub komunikacji/PR).
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
- Pracę w pełnym wymiarze godzin
- Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.