Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą z blisko 140-letnią tradycją!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Dział Nadzoru Realizacji Projektów 4)
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (m.in. badmintona, piłkarska, squasha, koszykówki, siatkarska, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
- „3 godziny dla rodziny” – dodatkowy czas wolny
- dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- zarządzanie realizacją zadań inwestycyjnych związanych z wdrażaniem systemu centralnego sterowania siecią wodociągowo-kanalizacyjną, w tym nadzór nad realizacją umów na roboty budowlane w ścisłej współpracy z Inżynierem Kontraktu, zespołem Inspektorów Nadzoru oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
- nadzór nad realizacją usługowych w szczególności usług Inżyniera Kontraktu i usług projektowych, związanych z wdrażaniem systemu RTC (real-time clock)
- koordynowanie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi, w tym organami administracji publicznej w kontekście realizowanych projektów oraz w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, współpraca z wykonawcami, dostawcami technologii oraz zespołem projektowym w procesie realizacji projektów,
- przygotowanie inwestycji, w tym koordynacja działań związanych z przygotowaniem materiałów przetargowych, uczestnictwo w komisjach przetargowych oraz nadzór nad procesem wyboru wykonawców
- tworzenie harmonogramów, planów i strategii dla realizowanych inwestycji w zakresie projektów RTC, zapewniając spójność z celami Spółki
- opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji technicznej oraz specyfikacji dla elementów systemu RTC, w tym przygotowanie założeń technicznych i funkcjonalnych systemu
- współtworzenie koncepcji oraz strategii wdrażania systemu RTC w sieci kanalizacyjnej MPWiK, w tym analiza istniejącej infrastruktury oraz modelowanie przyszłych rozwiązań
- monitorowanie postępów projektu RTC oraz weryfikacja zgodności realizacji z przyjętymi założeniami, zapewniając zgodność z harmonogramem i budżetem
- identyfikacja potencjalnych ryzyk projektowych, analiza możliwych problemów oraz rekomendowanie rozwiązań optymalizacyjnych w celu minimalizacji ryzyk
- wsparcie w procesie testowania i odbioru wdrażanych rozwiązań, zapewniając ich zgodność z wymaganiami technicznymi i operacyjnymi
- przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących postępu realizacji projektów, w tym przygotowywanie informacji i zestawień związanych z wynikami oraz efektami wdrażania systemu RTC
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane w obszarach: inżynieria środowiska, budownictwo lub pokrewne)
- minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w branży wodociągowo-kanalizacyjnej, w tym w zakresie projektowania, zarządzania i/lub realizacji inwestycji związanych z sieciami wodociągowymi i kanalizacyjnymi
- doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz koordynowaniu działań w ramach interdyscyplinarnych zespołów projektowych, które obejmują różne technologie, działy i branże
- znajomość przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego w tym Prawa Budowlanego oraz Prawa Zamówień Publicznych, (znajomość przepisów i norm prawnych w zakresie budowy, eksploatacji oraz modernizacji infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej)
- doświadczenie w pracy nad projektami, które wymagają integracji nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, systemy SCADA, GIS oraz technologie z zakresu modelowania hydraulicznego, będzie dodatkowym atutem
- czynne prawo jazdy kat. B
- samodzielność i odpowiedzialność za podejmowanie decyzji w zakresie realizowanych zadań i projektów, zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia systemowego w kontekście rozwoju i zarządzania skomplikowaną infrastrukturą
- mile widziane: znajomość reguł kontraktowych FIDIC.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
-
Krok
Publikacja ogłoszenia o pracę
-
Krok
Gromadzenie i selekcja aplikacji
-
Krok
Spotkania rekrutacyjne
-
Krok
Wybór Kandydata