Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
- Wykonywanie zadań w zakresie:
1) Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020 – poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, poddziałanie 1.1.2 Rozwój startupów w Polsce Wschodniej;
a) Weryfikacja wniosków o płatność składanych przez beneficjentów i rekomendowanie płatności;
b) weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez beneficjentów do umów o dofinansowanie;
c) przygotowywanie interpretacji i wyjaśnień dotyczących zakresu wdrażanego poddziałania;
d) planowanie i sprawozdawczość;
e) współpraca z Departamentem Kontroli w zakresie procesów dotyczących obszaru tematycznego Sekcji;
f) opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie realizacji umów z beneficjentami, w tym rozliczania projektów;
g) zapewnienie prawidłowości danych wprowadzanych do systemów informatycznych, w szczególności LSI1420 oraz SL2014;
h) przechowywanie i archiwizacja dokumentów będących w posiadaniu Sekcji.
- Wsparcie prac związanych z programowaniem instrumentów wsparcia perspektywy finansowej 2021-2027 w zakresie:
1) Opracowywania dokumentacji programowej dotyczącej instrumentów wsparcia perspektywy finansowej 2021-2027 ;
2) Organizacji spotkań i współpracy z jednostkami systemu wdrażania i nadzoru instrumentów wsparcia perspektywy finansowej 2021-2027;
3) Współpracy z zespołami merytorycznymi PARP w zakresie programowania instrumentów wsparcia perspektywy finansowej 2021-2027.
- Udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług;
- Współpraca z zespołami merytorycznymi PARP w zakresie wdrażanych programów;
- Wykonywanie innych zadań w związku z zajmowanym stanowiskiem, w ramach realizacji zadań Agencji, zgodnie z poleceniem przełożonego;
- Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań;
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
- Samodzielna organizacja pracy.
Konieczne:
- Wykształcenie: Wyższe
- Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata (Starszy Specjalista), min. 4 lata (Główny Specjalista)
- Znajomość zagadnień z zakresu zasad funkcjonowania Funduszy Europejskich;
- Znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020.
- Biegła obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), znajomość aplikacji Excel na poziomie zaawansowanym;
- Umiejętności analityczne, w tym w zakresie dokumentacji o charakterze prawnym i finansowym.
- Poziom znajomości języka obcego: język angielski - średniozaawansowany
- Poziom obsługi programów komputerowych: MS Office - zaawansowany
- Inne: Umiejętność analizy dokumentów o charakterze prawnym; Samodzielność w realizacji zadań.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub z obszaru finansów i rachunkowości
- Doświadczenie zawodowe: w pracy w Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej lub Wdrażającej programy współfinansowane z funduszy UE w zakresie podobnym do zadań na proponowanym stanowisku pracy lub w pracy dotyczącej przygotowywania dokumentów aplikacyjnych lub rozliczeniowych składanych do w Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej lub Wdrażającej min. 3 lata (w przypadku Starszego Specjalisty), min. 4 lat (w przypadku Głównego Specjalisty).
- Poziom znajomości zagadnień z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych – średniozaawansowany.
- Znajomość ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 – zaawansowany.
- Poziom znajomości Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 - zaawansowany.
- Poziom znajomości języka obcego: język angielski - zaawansowany
- Poziom obsługi systemu SL2014 – zaawansowany
- Inne: Prawo jazdy kat. B
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.