Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Prawnym i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DPZP/145/22
Stanowisko pracy ds. obsługi zamówień publicznych
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat- umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- stałe zatrudnienie,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Zapewnienie zgodności prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowanie projektów dokumentów dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego we współpracy z właściwymi Departamentami/Biurami składającymi wniosek o wszczęcie tegoż postępowania.
- Przygotowanie i przedłożenie do podpisu Kierownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej pism powołujących komisje przetargowe.
- Prowadzenie pisemnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowanie sprawozdań ze stanu zaawansowania realizowanych przez Agencję postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby innych komórek organizacyjnych.
- Przygotowanie, zamieszczenie, przekazanie ogłoszeń zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowanie we współpracy z właściwymi Departamentami/Biurami składającymi wniosek o wszczęcie postępowania, projektów wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych związanymi z danym postępowaniem.
- Dokonywanie uzgodnień, wyjaśnień, modyfikacji dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz wysyłanie, zamieszczanie stosownej informacji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowanie, przekazanie i zamieszczanie niezbędnych informacji o wynikach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Przygotowanie ostatecznego projektu umowy w celu zebrania paraf i podpisów osób upoważnionych zgodnie z wewnętrznymi przepisami.
- Po zakończeniu postępowania przekazanie polecenia wypłacenia, zwrotu wadium wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
- Koordynowanie przygotowania materiałów na potrzeby organów kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.
- Sporządzanie metryczek niezwłocznie po zakończeniu prowadzonego postępowania.
- Przechowywanie dokumentów prowadzonych i zakończonych spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 2-letni staż pracy w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
- Umiejętność formułowania na piśmie stanowiska w sprawie rozstrzygnięcia odwołania.
- Znajomość przepisów krajowych i wspólnotowych z zakresu zamówień publicznych.
- Praktyczna znajomość przepisów w zakresie Prawa zamówień publicznych
Wymagania pożądane:
- Zdolność analitycznego myślenia, obowiązkowość, sumienność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja czasu i miejsca pracy, zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- Wymagana kultura osobista w kontaktach interpersonalnych.