Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Biurze Projektów i Procesów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/BPP/105/21
Stanowisko pracy ds. zarządzania budżetem
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat – umowa o pracę
Oferujemy:
- stabilną pracę za atrakcyjne wynagrodzenie,
- stałe zatrudnienie,
- jedne z największych systemów informatycznych w Polsce,
- nowoczesne technologie,
- szkolenia merytoryczne i językowe,
- bogaty pakiet socjalny,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- Prognozowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetu wz. umów nadzorowanych przez Biuro (analiza i raportowanie, zwalnianie środków, itp.)
- Klasyfikacja środków finansowych w ramach budżetu IT
- Udzielanie niezbędnych informacji i wydawanie opinii w zakresie prognozowania i realizacji budżetu
- Zapewnienie wiarygodnych i kompletnych danych oraz informacji źródłowych niezbędnych do sporządzania raportów;
- Monitorowanie planu budżetu oraz definiowanie i zgłaszanie ryzyk w tym obszarze.
- Koordynowanie i zgłaszanie zmian planu budżetu wz. projektów nadzorowanych przez Biuro
- Przygotowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji projektów nadzorowanych przez Biuro.
- Uzgadnianie zakresu finansowego dokumentów przetargowych;
- Kontrola merytoryczna, finansowa i formalno-rachunkowa dokumentów finansowo-księgowych o charakterze rozliczeniowym
- Rozliczanie projektów dofinansowanych z funduszy europejskich
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe na kierunkach: ekonomia, finanse, bankowość, rachunkowość i pokrewne
- Udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy w obszarze planowania budżetowego w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym
- Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
- Znajomość procesu tworzenia i realizacji budżetu
- Znajomość klasyfikacji budżetowej
- Umiejętność analizowania informacji
- Biegła znajomość aplikacji pakietu MS Office
Wymagania pożądane:
- Umiejętność skutecznej komunikacji
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność
- Rzetelność i sumienność
- Odpowiedzialność
- Doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z funduszy europejskich
- Znajomość systemu SL2014
- Znajomość systemu pakietu Oracle E-Business Suite