Warszawski Uniwersytet Medyczny
poszukuje Kandydatki/a na stanowisko
Starszy Specjalista / Główny Specjalista ds. rozliczania projektów
finansowanych z Agencji Badań Medycznych na niekomercyjne badania kliniczne
Nr ref.: APK4/1210-37/2020
Główne zadania:
- przygotowanie wniosków o płatność i zestawień poniesionych wydatków w ramach projektów finansowanych z Agencji Badań Medycznych na niekomercyjne badania kliniczne
- analiza, monitorowanie i uzgadnianie z innymi jednostkami Uczelni stanów rozliczeń projektów
- monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektów,
- weryfikacja i opisywanie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki dotyczące projektów
- współpraca z innymi działami Uczelni w zakresie przygotowania dokumentów projektowych w tym przygotowanie zapytań ofertowych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- wdrażanie informacji i promocji realizowanych projektów zgodnie z wymogami programowymi,
- sporządzanie analiz, zestawień oraz raportów w obszarze realizowanych projektów.
Wymagania kwalifikacyjne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze rozliczania projektów
- znajomość procedur przeprowadzania niekomercyjnych badań klinicznych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- wysokie umiejętności komunikacyjne,
- sumienność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy,
- wysokie umiejętności analityczne,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- wysoka odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na prestiżowej warszawskiej uczelni medycznej,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w środowisku akademickim,
- dostęp do nowoczesnego centrum sportowo-rehabilitacyjnego,
- dofinansowanie do wakacji oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Ciebie i Twoich dzieci,
- systemy premiowe,
- trzynastą pensję,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
- inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.