ISON Care to multi-specjalistyczna spółka świadcząca wysokiej jakości usługi z zakresu assistance, likwidacji szkód, call center i innych.
Posiadamy ponad 30-letnie doświadczenie w wielu obszarach powiązanych z rynkiem ubezpieczeń w tym m.in w świadczeniu usług assistance, likwidacji szkód, call center. Taka specjalizacja pozwala nam najlepiej wykorzystywać wiedzę i doświadczenie w dostarczaniu kompleksowych, a zarazem prostych i skutecznych rozwiązań. Świadczymy usługi na terenie Polski i na całym świecie. Posługujemy się wieloma językami w tym m.in. polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, czeskim, słowackim, rosyjskim i ukraińskim. Współpracujemy z firmami polskimi i zagranicznymi, obsługujemy Klientów wielu narodowości.
W myśl naszego motto jesteśmy dostępni zawsze i wszędzie tam, gdzie potrzebna jest nasza pomoc – Your ISON i Always ON.
Starszy specjalista / Expert ds. Obsługi Klienta Assistance
Miejsce pracy: Warszawa, Wola, ul. Sienna 73
Twój zakres obowiązków
- Organizacja pomocy medycznej w podróży, m. in. umawianie wizyt lekarskich, koordynacja hospitalizacji, transportów lądowych oraz lotniczych dla klientów itp.
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami tak, by czuli się bezpiecznie
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta w języku polskim i angielskim
- Znajomość obsługiwanych produktów ubezpieczeniowych
Nasze wymagania
- Gotowość do odbycia 3-4 tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy w Warszawie
- Minimum 2-3 letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta Assistance
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Elastyczność i dyspozycyjność w związku z pracą zmianową (24/7)
- Chęć rozwoju i kontaktu z językami obcymi na co dzień
- Chęć niesienia pomocy innym
- Umiejętność pracy zespołowej i wielozadaniowej
- Odporność na stres i dobra organizacja pracy własnej
- Obsługa MS Office i Windows
Mile widziane
- Znajomość innego języka obcego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub o pracę
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie
- Zgrany zespół oraz wsparcie przełożonego
- Możliwość awansu
- Świetną lokalizację w okolicy ronda ONZ