Starszy Specjalista ds. Zarządzania Sprzętem Abonenckim
Miejsce pracy: Warszawa
W/KWDW
Twoje Zadania:
- Wsparcie w administrowaniu urządzeniami dostępnymi dla Departamentu Klientów Kluczowych oraz Kanału Partnerskiego
- Zapewnienie dostępności urządzeń pod przetargi i kontrakty dla Departamentu Klientów Kluczowych oraz Kanału Partnerskiego
- Bieżące wsparcie sprzedaży Departamentu Klientów Kluczowych oraz Kanału Partnerskiego w Departamencie Klientów Biznesowych
- Udział w cyklicznych spotkaniach
- Sporządzanie prognoz sprzedaży
- Bieżące informowanie wyżej wymienionych departamentów oraz zespołów Obsługi Klientów Kluczowych oraz Obsługi Kanału Partnerskiego o stanie dostępności urządzeń oraz stanie blokad urządzeń pod oferty klientów
- Przygotowywanie raportów dotyczących sprzedaży i magazynowania urządzeń
- Współpraca z kanałami sprzedaży B2B, innymi departamentami w spółce oraz dostawcami urządzeń
- Biegła znajomość oferty dedykowanej wszystkim segmentom rynku w obszarze urządzeń, promocji
Nasze Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w obszarze B2B)
- Znajomość SAP R/3 PRD
- Znajomość specyfikacji urządzeń Telco na rynku
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność oraz umiejętność budowania trwałych relacji
- Dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętność ustawiania priorytetów
- Znajomość MS Office (Excel, Word)
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pracę na odpowiedzialnym stanowisku
- Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
- Zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie
- Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)