Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/001/07/2017
Główne zadania:
• wsparcie merytoryczne, narzędziowe i analityczne procesu usług świadczonych na rzecz Banku, dotyczących dostarczania wycen nieruchomości dla potrzeb oceny wartości zabezpieczeń i/lub oceny inwestycji
• przygotowywanie projektów umów o współpracy z podmiotami zewnętrznymi i ich aktualizacja na potrzeby procesu oceny wartości nieruchomości
• inicjowanie i współpraca z odpowiednimi jednostkami/ komórkami organizacyjnymi Banku w przeprowadzaniu przetargów na usługi wyceny/ inspekcji
• wykonywanie zadań monitorujących zapewniających prawidłową realizację zawartych umów z podmiotami zewnętrznymi (terminowość i oczekiwana jakość świadczonych usług)
• prowadzenie szkoleń/warsztatów oraz działalność konsultacyjno-instruktażowa w zakresie przepisów oceny wartości nieruchomości oraz narzędzi dla firm współpracujących, pracowników innych jednostek/ komórek organizacyjnych Banku
• projektowanie/opiniowanie przepisów wewnętrznych i zewnętrznych, regulujących kwestie związane z zasadami i procesem kredytowym w Banku w obszarze oceny nieruchomości
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne)
• doświadczenia związanego z: projektowaniem zapisów umów pomiędzy podmiotami współpracującymi, przepisów oraz wymagań biznesowych dla rozwiązań procesowych, sporządzaniem analiz związanych z realizacją umów, w szczególności będących podstawą rozliczeń terminowości i jakości dostarczanych usług, oraz w prowadzeniu szkoleń/warsztatów i przygotowywaniu niezbędnych materiałów/prezentacji
• umiejętności syntezy wniosków i przeniesienia ich na konkretne rozwiązania procesowe lub aplikacyjne
• znajomości zasad, procesów i narzędzi stosowanych w ocenie nieruchomości w Banku
• komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• znajomość zagadnień z zakresu wyceny nieruchomości oraz rynków nieruchomości - w szczególności rynku mieszkaniowego - oraz umiejętność analizy rynku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.