Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko
Starszy Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami
(Oddział Zakład Gazowniczy w Warszawie, Dział Nieruchomości i Transportu, Sekcja Nieruchomości i Administracji)
(Oddział Zakład Gazowniczy w Warszawie, Dział Nieruchomości i Transportu, Sekcja Nieruchomości i Administracji)
Nr ref.: PSGCS.ZZLR.210.244.20
Miejsce świadczenia pracy: Mińsk Mazowiecki
Zakres zadań:
- realizacja zadań związanych z nabywaniem, obciążaniem, zbywaniem i zamianą praw do nieruchomości, z roszczeniami gruntowymi oraz uczestnictwo w negocjacjach z roszczeniodawcami na etapie przedsądowym,
- przygotowywanie umów związanych z dzierżawą majątku,
- zapewnienie obsługi opłat związanych z nieruchomościami i infrastrukturą w zakresie spraw prowadzonych przez Sekcję w tym m.in. obsługę opłat z tytułu użytkowania wieczystego, dzierżawy i najmu, umieszczenia infrastruktury w pasie drogowym, wyłączenia gruntów z produkcji rolnej / leśnej, przekroczenia rzek i cieków wodnych,
- sporządzanie sprawozdań dotyczących roszczeń właścicieli nieruchomości, na których znajduje się sieć gazowa Spółki, w tym agregowanie informacji w zakresie rezerwy z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie likwidacji składników majątkowych Spółki oraz przeprowadzanie likwidacji składników majątkowych,
- sporządzanie analiz związanych z pozyskanymi i posiadanymi tytułami prawnymi do nieruchomości w związku z infrastrukturą techniczną w Spółce na podstawie przedłożonych informacji,
- przygotowywanie informacji w zakresie nieodpłatnych tytułów prawnych do nieruchomości w celu oszacowania przychodów podatkowych w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowywanie i składanie informacji PIT-8C do właściwego Urzędu Skarbowego,
- agregowanie danych do sporządzenia rezerwy z tytułu bezumownego korzystania z nieruchomości,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za inwestycje i remonty w zakresie pozyskiwania praw do nieruchomości pod inwestycje i remonty.
Nasze oczekiwania:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego,
- wykształcenie wyższe (zapewniające znajomość teorii w danej specjalizacji zawodowej),
- specjalistyczna wiedza z zakresu przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami,
- znajomość pakietu MS Office, SAP,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Kandydatom oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- możliwość podnoszenia swoich kompetencji (m.in. udział w projektach, szkoleniach, studiach),
- Pracowniczy Program Emerytalny,
- rozbudowany pakiet świadczeń w ramach ZFŚS,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę Multisport,
- ruchomy czas pracy (6:30-8:30 do 14:30-16:30).