Polska Agencja Żeglugi Powietrznej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:
Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ALZR-172/2021
Główne zadania na stanowisku:
- Udział i wykonywanie zadań w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji, Przewodniczącego Komisji, Członka Komisji, zgodnie z przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi.
- Prawidłowe sporządzanie i nadzór nad opracowaniem dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o dokumentację załączoną do wniosku zakupowego, odpowiednio do funkcji powierzonej w pracach Komisji Przetargowej w tym: przygotowanie projektu specyfikacji warunków zamówienia; weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym, odpowiadanie na zapytania wykonawców, przygotowanie projektów odpowiedzi na informacje o nieprawidłowościach wniesionych przez wykonawców; kontrolowanie kompletności dokumentacji przedkładanej przez komórki merytoryczne; opracowywanie protokołu postępowania; obsługa organizacyjna Komisji Przetargowej; przygotowywanie sprawozdań z realizowanych zadań.
- Prowadzenie postępowania i dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z zachowaniem wymagań ustawowych co do czynności ich formy jak i terminowości, w tym dbanie o kompletność dokumentacji postępowania oraz jej czytelne i przejrzyste ułożenie oraz bezpieczne przechowywanie.
- Przygotowanie i przekazanie do publikacji odpowiednio w Biuletynie Zamówień Publicznych lub Dzienniku Urzędowym WE wszystkich ogłoszeń i informacji wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w odpowiedniej formie i terminie.
- Terminowe wykonywanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem.
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe o kierunkach: Prawo, Ekonomia, Finanse, Zarządzanie,
- minimum 6 lat praktyki związanej z przygotowaniem oraz przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na przygotowanie dokumentacji postępowania o zamówienie publiczne (min.B1),
- biegła obsługa platformy e-zamówienia,
- odbyte szkolenia z zakresu Prawa Zamówień Publicznych.
Mile widziane:
- studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,
- doświadczenie w realizacji postępowań przetargowych realizowanych w ramach projektów unijnych,
- znajomość Prawa Budowlanego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- benefity pozapłacowe: szeroki pakiet ubezpieczenia medycznego, dofinansowanie wypoczynku tzw. "grusza", PPE, pakiet dodatkowych ubezpieczeń itp.,
- zdobycie doświadczenia zawodowego w branży lotniczej, w jedynej tego typu Agencji w Polsce.