Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.
NASZ KLIENT
Nasz klient to renomowany projektant, producent i sprzedawca odzieży oraz galanterii z siecią ekskluzywnych butików zlokalizowanych na terenie Polski, Europy oraz Azji.
Firma bezustannie poszerza swój asortyment. W swoich działaniach stawia przede wszystkim na jakość, wybierając półprodukty i materiały najlepszego gatunku. Ich domeną jest zatrudnianie specjalistów z sektora modowego, którzy dbają o najdrobniejsze szczegóły projektowania i wykonania produktów. Przedsiębiorstwo cieszy się szerokim portfolio lojalnych i usatysfakcjonowanych klientów w kraju oraz za granicą.
- Współtworzenie strategii zakupowej spółki w zakresie wyboru asortymentu, trendów rynkowych, popytu i zapasów;
- Budżetowanie zakupów w oparciu o analizy własne, dotyczące sprzedaży, zapasu, poziomu marży, tendencji rynkowych;
- Budowanie właściwych i długofalowych relacji z dostawcami oraz innymi partnerami biznesowymi;
- Negocjowanie cen i warunków handlowej współpracy;
- Monitorowanie rynku dostawców, selekcja dostawców strategicznych;
- Nadzór nad projektem: wdrożenie, rozwinięcie, monitoring, opracowanie procedur, wyznaczanie standardów współpracy z dostawcą.
- Min. 3-letnie doświadczenie w dziale zakupów, w tym minimum roczne na podobnym stanowisku w ogólnopolskiej sieci handlowej w branży odzieżowej;
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: Zarządzanie, Międzynarodowe Łańcuchy Dostaw, Ekonomia lub pokrewne);
- Znajomość rynku dostawców oraz narzędzi niezbędnych do zarządzania łańcuchem dostaw;
- Znajomość podstawowych technik zakupowych, doskonałe umiejętności negocjacyjne;
- Umiejętność przekładania celów strategicznych na działania operacyjne i wskaźniki zakupowe;
- Wiedza z zakresu strategii zakupowej, cenowej i produktowej;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2);
- Umiejętność delegowania zadań oraz zarządzania zespołem.
- Wysoce konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (wedle preferencji);
- Dużą swobodę działania oraz raportowanie bezpośrednio do Prezesa Zarządu marki;
- Możliwość odbywania ciekawych, okazjonalnych podróży służbowych;
- Dodatkowe premie oraz cykliczny wzrost wynagrodzeń;
- Realną możliwość awansu wraz z rozwojem struktury oraz nowymi projektami firmy;
- Ambitną, pełną rozwoju pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole;
- Doskonałą atmosferę - nastawienie na współpracę oraz dzielenie się wiedzą, dostęp do najlepszych praktyk, nowoczesnych procesów i narzędzi.