W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Rola:
- Samodzielne prowadzenie postępowań przetargowych zgodnie z ustalonym planem przetargowym
- Przygotowywanie umów we współpracy z właścicielem biznesowym zgodnie ze standardami PwC
- Negocjacje warunków współpracy oraz zapisów umowy
- Inicjowanie projektów zakupowych służących optymalizacji kosztów i procesów
- Zarządzanie podległą kategorią zakupową i ścisła współpraca z właścicielem biznesowym
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Dostawcami
- Prowadzenie analiz zakupowych na potrzeby procesów sourcingowych
- Szkolenia dla pracowników z zakresu procesu zakupowego/polityki zakupowej/procesu przetargowego
- Uczestnictwo w różnych projektach firmowych
Profil:
- min 5 letnie doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów zakupowych, również w środowisku międzynarodowym - warunek konieczny
- znajomość kategorii zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Marketing & Communications
- umiejętność przygotowania i analizy zestawień finansowych
- umiejętności negocjacyjne
- praca z umowami zakupowymi
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie min. B2
- umiejętności współpracy w zespole
Oferta:
- praca w zgranym i doświadczonym zespole
- indywidualny proces onboardingu
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwości rozwoju kompetencji
- dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń
- prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny
- comiesięczne punkty do wykorzystania w Multikafeterii
- program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
- atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura, praca w modelu hybrydowym
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne