Zakres odpowiedzialności
Jeśli interesuje Cię praca w domenie technologii, jeśli lubisz konkretne, mierzalne zadania techniczne przekładające się na przyrost konfiguracji związanej z usługami głosowymi, jeśli dobrze czujesz się pracując w zespole zorientowanym na jakość i niezawodność usług, ta oferta jest dla Ciebie. Gwarantujemy, że nie będziesz się nudził, a wręcz przeciwnie, będziesz miał okazję rozwinąć swoje umiejętności w wielu kierunkach. Dzięki charakterowi zespołu i modelowi DevOps, gdzie zadania związane z obsługą sieci sięgają od rozwoju, poprzez planowanie pojemności i rozbudowy aż po utrzymanie i zapewnienie gotowości operacyjnej będziesz miał szansę budować doświadczenie na wszystkich polach związanych z operatorską siecią głosową. Brzmi ciekawie? Nie czekaj, aplikuj :)
Zakres zadań:
- Planowanie, rozbudowa i utrzymanie sieci oraz serwisów Voice Core w modelu DevOps.
- Uruchamianie i utrzymywanie usług dla klientów końcowych w obszarze B2B i B2C.
- Tworzenie dokumentacji, opracowywanie zaleceń i instrukcji konfiguracyjnych i procesowych.
- Analiza wymagań biznesowych i proponowanie adekwatnych rozwiązań technicznych.
- Zarządzanie cyklem życia sieci Voice Core, migracja w stronę systemów zwirtualizowanych.
- Testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności i rozwiązań z obszaru Voice Core.
- Wsparcie projektowe i procesowe dla zespołu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: telekomunikacja).
- Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku u operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy sprzętu lub technologii.
- Dobra znajomość standardów 3GPP, środowiska sieciowego operatora mobilnego, cyklu rozwojowego sieci i technologii CS Core.
- Znajomość systemów CS Core i środowiska bezpośrednio powiązanego.
- Znajomość architektury, protokołów i sygnalizacji w obszarach R4, MSS, MGW, IMS, SBC, VoIP, OSS.
- Podstawowa wiedza na temat technologii związanych z wirtualizacją, cloud computing, orchestration, OpenStack, KVM.
- Umiejętność pracy w zespole (także międzynarodowym).
- Zdolność samoorganizacji pracy.
- Komunikatywność.
- Umiejętność podejmowania decyzji i stosowania rozwiązań w nawiązaniu do potrzeb.
- Umiejętności negocjacyjne, koordynacyjne, umiejętność budowania i zarządzania harmonogramem.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.