Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Rzeszów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Organizator Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zespołów Sprzedaży; Obsługa i organizacja szkoleń oraz spotkań i narad sprzedażowych; Wsparcie podczas realizacji zadań okołosprzedażowych; Wsparcie Kierownika Zespołu w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych;
  • Sprzedawca usług finansowych

    GCC7 Services Ltd   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia i do pozyskiwania nowych klientów dla naszej platformy finansowej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Doradca Klienta ds. Usług Finansowych

    Praca.pl   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Polski, Prezentacja korzyści z współpracy, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu wzrostu sprzedaży.
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Doradca Klienta Biznesowego Orange

    OPTIMO Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych; negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych; pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa; monitorowanie rynku; praca na przydzielonym portfelu klientów;...
  • Przedstawiciel Handlowy w branży beauty

    Dermie Pharm Sp z o.o.Sp.k.   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Specjalista ds. Sprzedaży Rzeszów
Starszy specjalista ds. sprzedaży w biznesie oceanicznym (Senior Sales Executive)

Starszy specjalista ds. sprzedaży w biznesie oceanicznym (Senior Sales Executive)

Schenker Sp. z o.o.
Rzeszów, ul. Biznesowa 9
starszy specjalista (senior)
umowa o pracę
praca stacjonarna
475 dni temu
Starszy specjalista ds. sprzedaży w biznesie oceanicznym (Senior Sales Executive)
Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Biznesowa 9

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Zakres zadań:
  • Realizacja indywidualnych budżetów sprzedażowych dla wskazanych produktów DB Schenker (dedykowanych dla biznesu oceanicznego),
  • Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u Klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dopasowanych do ich potrzeb,
  • Budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami istniejącymi oraz potencjalnymi.
Nasze wymagania:
  • Masz doświadczenie w spedycji oceanicznej (operacje, PM, sprzedaż),
  • Posiadasz wiedzę w zakresie produktu i biznesu oceanicznego, obsługi celnej, sprzedaży usług oraz obsługi klienta,
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • Potrafisz funkcjonować w szybko zmieniającym się i dynamicznym środowisku,
  • Posiadasz umiejętności negocjacyjne oraz zdolności do identyfikowania i wdrażania nowych możliwości biznesowych,
  • Porozumiewasz się w języku angielskim min. na poziomie B2,
  • Swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • Posiadasz prawo jazdy kategorii B.
Nasza oferta:
  • Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy),
  • Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
  • Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
  • Możliwość korzystania z ZFŚS,
  • Możliwość dofinansowania nauki – kursy doszkalające, językowe czy studia,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań należą: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie klientów, 40% dla stale współpracujących. 50%...
  • Przedstawiciel / Przedstawicielka ds. Sprzedaży ubezpieczeń majątkowych

    TUiR Allianz Polska S.A.   Rzeszów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
  • Organizator Sprzedaży Multiagencyjnej

    GRUPA PZU   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zespołów Sprzedaży; Obsługa i organizacja szkoleń oraz spotkań i narad sprzedażowych; Wsparcie podczas realizacji zadań okołosprzedażowych; Wsparcie Kierownika Zespołu w czynnościach administracyjnych i organizacyjnych;
  • Sprzedawca usług finansowych

    GCC7 Services Ltd   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Poszukujemy osoby, która ma: ambicję i chęć do rozwoju w sektorze finansowym, pozytywne nastawienie do życia i do pozyskiwania nowych klientów dla naszej platformy finansowej. Twoje obowiązki będą obejmować: kontakt z klientami z rynku polskiego,...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Doradca Klienta ds. Usług Finansowych

    Praca.pl   podkarpackie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Polski, Prezentacja korzyści z współpracy, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu wzrostu sprzedaży.
  • Account Manager – Instytucje Publiczne

    Orange Polska S.A.   Rzeszów    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji; zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity),...
  • Doradca Klienta Biznesowego Orange

    OPTIMO Sp. z o.o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje główne zadania: doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych i ICT dla klientów biznesowych; negocjacje, sprzedaż i przygotowywanie ofert handlowych; pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa; monitorowanie rynku; praca na przydzielonym portfelu klientów;...
  • Przedstawiciel Handlowy w branży beauty

    Dermie Pharm Sp z o.o.Sp.k.   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...