Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznego i doświadczonego Przedstawiciela Handlowego do pracy w renomowanej firmie zajmującej się importem i sprzedażą hurtową wysokiej jakości produktów spożywczych z Włoch. Praca obejmuje sprzedaż hurtową dla branży HoReCa (hotele, restauracje,...
Opis pracy: Poszukujemy przedstawiciela handlowego, dla którego komunikacja z ludźmi jest wielką przyjemnością, którego głównym zadaniem będą kontakty z kupującymi (sprzedaż B2B) - handel detaliczny i dystrybutorzy w Polsce w języku polskim. Jesteśmy ukraińską firmą z pełnym cyklem...
Naszym klientem jest niemiecka firma inżynieryjna, która opracowuje narzędzia do małych i mikro koparek na najwyższym poziomie jakości. Wysoki poziom innowacyjności sprawia, że firma jest pionierem na rynku, a ciągły rozwój oferuje możliwości na wielu rynkach. W ramach strategii...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów i usług; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich...
CONTROL PROCESS S.A. to firma prywatna działająca na rynku nieprzerwanie od 1991 roku. Control Process S.A. jest jednym z wiodących przedsiębiorstw zajmujących się realizacją inwestycji w systemie "pod klucz" w sektorze budownictwa specjalistycznego w Polsce. Grupa kapitałowa CONTORL PROCESS S.A. skupia kilkanaście spółek o profilu inżynieryjno-budowlanym obsługującym sektory ROPA I GAZ, ENERGETYKA, OCHRONA ŚRODOWISKA, PRZEMYSŁ I INFRASTRUKTURA.
Poszukujemy pracowników na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
identyfikowanie projektów, zgodnie z profilem działalności spółki
budowanie relacji z klientami
kompletacja i przygotowanie dokumentacji wniosków i ofert handlowych w oparciu o PZP oraz nadzór nad ich przygotowaniem w ramach pracy podległych zespołów projektowych
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i zagranicznymi partnerami udział w nadzorze nad prowadzeniem działań związanych z wizerunkiem spółki i materiałami promocyjnymi
Wymagania:
orientacja na rozwój i chęć podnoszenia kwalifikacji
doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty w dziale sprzedaży w sektorze B2B
umiejętność kierowania zespołami zadaniowymi
komunikatywność
umiejętność organizacji czasu pracy
orientacja na realizację celów
dobra znajomość języka angielskiego
znajomość rynku zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem
Opis stanowiska: opracowywanie ofert handlowych w systemie CRM; analiza cen i przestrzeganie polityki cenowej na rynku; koordynacja uzgodnień między działowych dotyczących opracowywanych ofert; przygotowywanie kalkulacji cenowych projektów, ofert, porównań cenników oraz zamówień;...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu i udzielania wsparcia w prowadzeniu placówki handlowej właścicielowi sklepu...
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów do sieci franczyzowej ODIDO. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z franczyzobiorcami. Badanie rynku regionalnego i podejmowanie działań. Zapewniających rozwój sieci franczyzowej ODIDO. Stała współpraca z...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy dynamicznego i doświadczonego Przedstawiciela Handlowego do pracy w renomowanej firmie zajmującej się importem i sprzedażą hurtową wysokiej jakości produktów spożywczych z Włoch. Praca obejmuje sprzedaż hurtową dla branży HoReCa (hotele, restauracje,...
Opis pracy: Poszukujemy przedstawiciela handlowego, dla którego komunikacja z ludźmi jest wielką przyjemnością, którego głównym zadaniem będą kontakty z kupującymi (sprzedaż B2B) - handel detaliczny i dystrybutorzy w Polsce w języku polskim. Jesteśmy ukraińską firmą z pełnym cyklem...
Naszym klientem jest niemiecka firma inżynieryjna, która opracowuje narzędzia do małych i mikro koparek na najwyższym poziomie jakości. Wysoki poziom innowacyjności sprawia, że firma jest pionierem na rynku, a ciągły rozwój oferuje możliwości na wielu rynkach. W ramach strategii...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Aktywnej sprzedaży produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieraniu klientów w codziennym bankowaniu; Telefonicznej obsłudze klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowaniu długotrwałych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji handlowych; przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy; doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów i usług; koordynowanie procesów realizacji zamówień i dostaw na wszystkich...