Obecnie do naszego zespołu w NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
- prowadzenie negocjacji z producentami farmaceutycznymi,
- pozyskiwanie lokalnych ofert promocyjnych,
- tworzenie i wdrażanie lokalnych programów marketingowych,
- kreowanie narzędzi marketingu handlowego na podległym terenie,
- koordynację i wdrażanie centralnych akcji promocyjnych,
- obsługę grup zakupowych.
- kilkuletniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu handlowego/promocji/zakupów w branży farmaceutycznej lub FMCG,
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych,
- bardzo dobrej znajomości narzędzi marketingowych i promocyjnych,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
- komunikatywności i umiejętności wywierania wpływu.
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- udział w innowacyjnych projektach,
- pakiet benefitów.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.