Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Specjalista ds. raportowania ESG

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Koordynacja prac związanych z realizacją celów ESG oraz przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi, Opracowywanie i koordynowanie wdrażania procesów, polityk, raportów w obszarze ESG, Opracowywanie materiałów merytorycznych i przygotowanie dokumentów...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Libiszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Specjalista ds. Raportowania śląskie
Starszy Specjalista ds. Raportowania Finansowego

Starszy Specjalista ds. Raportowania Finansowego

Optim Human Sp. z o.o.
śląskie
praca stacjonarna
2063 dni temu

Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).

Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).

Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

 

Aktualnie dla naszego Klienta z branży finansowej poszukujemy osób na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. Raportowania Finansowego

Miejsce pracy Warszawa - zapewniamy wsparcie w procesie relokacji

 

Zakres obowiązków
  • Tworzenie raportów finansowych;
  • Konsolidacja sprawozdań finansowych;
  • Sporządzanie prognoz i analiz finansowych;
  • Przygotowanie, planowanie budżetów oraz monitorowanie ich realizacji;
  • Przygotowywanie planów przepływów pieniężnych oraz kontrolowanie płynności finansowej;
  • Budowanie modeli finansowych;
  • Analizy projektów inwestycyjnych;
  • Analizy przedsiębiorstw oraz otoczenia rynkowego;
  • Implementacja tworzonych procesów do całej Grupy.
Wymagania
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty w obszarze raportowania finansowego;
  • Biegła znajomość MS-Office w szczególności Excel;
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy;
  • Dobra znajomość zagadnień analiz finansowych, modelowania finansowego oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej;
  • Kwalifikacje międzynarodowe ACCA, CIMA lub inne będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowej;
  • Atmosferę Startupową;
  • Rozwój w międzynarodowym środowisku.
 

Poznaj

Optim Human Sp. z o.o.

Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).

Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).

Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
  • Specjalista / Specjalistka ds. procesu zarządzania kapitałem

    Bank Pocztowy S.A.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków udział w realizacji procesów wewnętrznych związanych z zarządzaniem kapitałem i procesem ICAAP; udział w wyliczaniu miar adekwatności kapitałowej i MREL; realizacja testów warunków skrajnych; udział w aktualizacji Planu Naprawy; dokonywanie analiz oraz...
  • Social Media Manager

    MEdiagnoza   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Szukamy specjalisty, który doskonale orientuje się w pracy przy mediach społecznościowych, z naciskiem także na narzędzia biznesowe z tym powiązane. Mile widziane doświadczenie i konkretne case study z działania przy menedżerze zdarzeń (Piksel Facebooka). Twoja główna lista zadań:...
  • Specjalista ds. raportowania ESG

    VIAPHARMA Hurtownia Farmaceutyczna Sp. z o.o.   Teresin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Koordynacja prac związanych z realizacją celów ESG oraz przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi, Opracowywanie i koordynowanie wdrażania procesów, polityk, raportów w obszarze ESG, Opracowywanie materiałów merytorycznych i przygotowanie dokumentów...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM system; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Specjalista ds. Finansowo-Księgowych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Libiszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska Przestrzeganie procedur związanych z obiegiem dokumentów księgowych, Terminowe i poprawne ujmowanie dokumentów w księgach rachunkowych, Kontrolowanie prawidłowości wprowadzania dokumentów księgowych do systemu księgowego, Przygotowywanie raportów finansowych, Uzgadnianie...