Ogłoszenie numer: 8262183, z dnia 2023-05-24
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z siedzibą w Katowicach Brynowie, należącej do grupy spółek produkcyjno- usługowych, działających na całym świecie w branży metalurgicznej, kandydatów na stanowiska STARSZY i MŁODSZY SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH/ HCM SENIOR and JUNIOR SPECIALIST. Nasz Klient od wielu lat z sukcesem działa na rynku polskim i wraz z rozwojem powiększa swój zespół pracowników. Właśnie w związku z rozwojem działu personalnego, chcielibyśmy zatrudnić kolejną osobę, która zwiąże się z firmą na wiele lat. Przyjazna atmosfera, mała rotacja i kompetentny team, to tylko kilka zalet, które charakteryzują firmę naszego Klienta.
KIM JEST Nasz Klient?
MISJA Naszego Klienta: Projektujemy i dostarczamy najwyższej jakości kompleksowe procesy wsparcia budując dobre życie dla Klientów, Pracowników oraz ich otoczenia.
WARTOŚCI Naszego Klienta: Współpraca, Rozwój, Zaangażowanie, Rodzina i Bezpieczeństwo oraz Zaufanie i Szacunek
Jeśli te wartości są Ci bliskie, to zapraszamy Cię do aplikowania – Nasz Klient czeka właśnie na CIEBIE!
KOGO SZUKA Nasz Klient?
Do zespołu Centrali w Katowicach Brynowie szukamy teraz kandydatki/kandydata na stanowisko:
Starszy specjalista ds. Personalnych / HCM Senior Specialist (m/k)
Miejsce pracy: Katowice, Brynów
Nr Ref.: SSP/SMS/KAT
Opis stanowiska
Wynagrodzenie
10-12 000 PLN Brutto Senior
8-10 000 PLN Brutto Junior
CEL: Zapewnienie efektywnych działań w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim w celu realizacji celów biznesowych firmy zgodnie z potrzebami i wytycznymi Grupy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
GŁÓWNE ZADANIA I OBOWIĄZKI:
- Wsparcie bieżących procesów w obszarze HCM & GA (np. bieżące wsparcie Liderów w zakresie rekrutacji i selekcji, organizacja działań szkoleniowych, EB)
- Wsparcie/zastępstwo Specjalisty ds. kadrowych/Specjalisty ds. personalnych w zadaniach związanych z administracją personalną: prowadzenie akt osobowych oraz całej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Odpowiedzialność za zgodność z przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych RODO
- Realizacja zadań związanych z Zarządzaniem zmianą w oparciu o komunikację wewnętrzną
- Przeprowadzanie ankiet satysfakcji, opracowywanie wyników i planów działań
- Realizacja zadań administracyjnych zw. z prowadzeniem, aktualizacją, weryfikacją i archiwizacją wewn. polityk, procedur, regulaminów HCM, umów
- Przygotowanie analiz, raportów, prezentacji dot. procesów HCM & GA
- Obsługa systemu zgłaszania pomysłów oraz dbałość o przebieg procesu zgodnie z ustalonymi wewnętrznie zasadami
- Zastępstwo Koordynatora Biura w zakresie administrowanie systemem benefitów (zgłaszanie chętnych, zgłaszanie rezygnacji, zbieranie zgód na potrącenia)
- Zastępstwo za TL w trakcie nieobecności
- Wsparcie w organizacji i komunikacja związana z eventami/imprezami firmowymi
- Realizacja działań związanych z CSR (Corporate Social Responsibility)
- Współpraca z Liderem i pozostałymi pracownikami w celu poprawy jakości pracy
Wymagania
- Posiadasz wyższe wykształcenie w obszarze ZZL, psychologia, socjologia,
- Możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem w obszarze ZZL i RODO w środowisku międzynarodowym
- Mile widziane doświadczenie min. 1 rok w obszarze HR w Centrum Usług Wspólnych (SSC)
- Znasz j. niemiecki (C1/C2) oraz język angielski na poziomie (B2/C1),
- Jesteś zaznajomiona/-y z system MS Office i innymi programami kadrowo-płacowymi,
- Ucieszy nas fakt, gdy będziesz posiadać znajomość nowoczesnych metod rekrutacji i selekcji oraz zagadnień związanych z RODO.
- Charakteryzuje Cię:
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Łatwość nawiązywania kontaktu
- Dobre umiejętności analityczne
- Orientacja na klienta wewnętrznego
- Umiejętność zachowania poufności
- Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
- Znajomość zagadnień związanych z obszarem ZZL
- Dobre umiejętności organizacji pracy
- Rzetelność/Empatia
- Umiejętność pracy zespole.
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji
- Pracę w środowisku międzynarodowym
- Elastyczny czas pracy z możliwością pracy zdalnej (hybrydowej)
- Dodatkowy dzień wolny w dniu własnych urodzin
- Pakiet opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, Multisport
- Szkolenia i nauka języka obcego (ang. lub niem.)
- Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji oraz realizacji własnych pomysłów
- Współudział w tworzeniu i rozwoju organizacji, która dąży do bycia niezależnym i rozpoznawalnym na rynku dostawcą procesów
- Wpłatę do PPK w wysokości 2,5% finansowaną przez pracodawcę
Jeszcze jedna ważna kwestia - w firmie Naszego Klienta jest przyzwolenie na gorszy dzień (każdemu się może przytrafić), jednak Klient stara się pozytywnie podchodzić do rozwiązywania codziennych problemów, dlatego bardzo ważna dla niego jest Twoja osobowość i Twoje nastawienie. Firma naszego Klienta chce ciągle się doskonalić i rozwijać, dlatego szuka osób potrafiących zainspirować innych, zmotywowanych do zmagań z wyzwaniami dnia codziennego, ceniących pracę w atmosferze współpracy, wzajemnego szacunku i gry zespołowej.