Polskie spółki SIGNAL IDUNA należą do niemieckiej Grupy SIGNAL IDUNA, która jest jedną z największych firm ubezpieczeniowych na rynku niemieckim i od ponad 100 lat dba o bezpieczeństwo milionów osób w Niemczech, Polsce, Rumunii, Szwajcarii oraz na Węgrzech.
Starszy Specjalista ds. Obsługi Roszczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SIŻ/01/06/2020
JEŚLI:
- posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w pełnej likwidacji roszczeń z ubezpieczeń na życie (grupowe i indywidualne),
- praktyczną znajomość regulacji prawnych w zakresie likwidacji roszczeń,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: medycyna, ubezpieczenia),
- dobrą znajomość MS Office,
- pro aktywność w proponowaniu usprawnień, rozwiązań i optymalizacji procesów,
- terminowość i wysoką jakość wykonywanych zadań, dokładności i dbałości o szczegóły,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- zdolności analityczne, umiejętność pracy z danym,
- bardzo dobrą organizację własnej pracy,
Dodatkowo mile widziane:
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- doświadczenie pracy projektowej w obszarze usprawniania procesów likwidacji roszczeń, doświadczenie w obsłudze procesów likwidacji szkód osobowych NNW szkolne/ obsługi szkód OC,
- wykształcenie medyczne,
to właśnie CIEBIE szukamy!
TWOJE ZADANIA:
- prowadzenie w pełnym zakresie procesu likwidacji roszczeń w ramach zawartych umów ubezpieczenia na życie (grupowe i indywidualne),
- ustalanie zasadności roszczeń i zakresu odpowiedzialności: gromadzenie i analiza informacji o roszczeniu,
- terminowość wydawanych decyzji i pism wychodzących do klientów,
- opiniowanie dokumentacji medycznej / współpraca z lekarzem orzecznikiem oraz zew. podmiotami, kierowanie do opinii medycznych (naocznych i zaocznych),
- zastosowanie wewnętrznych regulacji, uwarunkowań prawnych i orzecznictwa sądowego z zakresu ubezpieczeń w przedstawianych opiniach i podejmowanych decyzjach,
- współdziałanie z organami policji, prokuratury, placówkami medycznymi itp. w zakresie niezbędnym dla potrzeb obsługi roszczeń,
- formułowanie decyzji w sprawie roszczenia wraz ze szczegółowym ich uzasadnieniem,
- akceptacja wypłat świadczeń zgodnie z wew. procedurami,
- rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi merytorycznych,
- wnioskowanie usprawnień w zakresie obsługi roszczeń,
- podejmowanie decyzji w zakresie kompetencji z uwzględnieniem ekonomicznych aspektów dotyczących kosztów bezpośredniej obsługi roszczeń
- przygotowanie raportów i analiz operacyjnych, rozliczanie roszczeń z podmiotami zew.
- identyfikacja wyłudzeń/ oszustw ubezpieczeniowych,
- współpraca z reasekuratorem.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy zapewniające rozwój zawodowy,
- ubezpieczenie zdrowotne, ubezpieczenie grupowe na życie,
- pracę w siedzibie Spółki w centrum Warszawy przy stacji linii metra M2.