Ogłoszenie numer: 1736742, z dnia 2017-08-17
Bank Citi Handlowy powstał w 2001 r. z połączenia Banku Handlowego w Warszawie S.A. – najstarszego komercyjnego banku w Polsce oraz Citibank (Poland) S.A.
Citi Handlowy łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Citi Handlowy stanowi integralną część grupy Citi – wiodącej globalnej instytucji finansowej, prowadzącej około 200 milionów rachunków i działającej na 6 kontynentach, łącząc 1000 miast, 160 państwa i miliony ludzi na całym świecie. Bank obsługuje klientów indywidualnych, korporacyjnych, rządowych i instytucjonalnych, zapewniając im bogaty wachlarz produktów i usług finansowych w zakresie bankowości detalicznej, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, usług maklerskich, bankowości transakcyjnej oraz zarządzania majątkiem.
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr Ref.: 17051232
Opis stanowiska
- Kontakt telefoniczny z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów
- Analiza rachunków Klientów pod kątem zidentyfikowania najczęściej pojawiających się błędów w celu ich eliminowania i poprawy efektywności procesów
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta
- Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług
- Identyfikacja nieefektywnych procesów bankowych oraz współpraca z innymi Jednostkami Banku w celu wypracowania i wdrożenia usprawnień
- Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki
Wymagania
- Umiejętność ustalania priorytetów
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
- Rozwiązywanie problemów
- Komunikatywność
- Budowanie relacji
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy
- Umowę na czas określony na 1 rok, lub umowę o pracę
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy