Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- wprowadzanie zamówień do systemu ERP oraz wysyłka produktów do klientów krajowych i zagranicznych
- koordynacja przepływów materiałowych oraz informacji pomiędzy służbami odpowiadającymi za sprzedaż i marketing, a obszarami planowania, produkcji, kontroli jakości, zapewnienia jakości, ekspedycji oraz transportu
- kontrolowanie stanów magazynowych pod kątem konkretnych klientów i produktów
- przewidywanie potencjalnych problemów oraz informowanie odpowiednich służb w przypadkach zagrożenia realizacji wysyłek
- zapewnianie poprawności danych wprowadzanych do systemu
- terminowe i rzetelne opracowywanie analiz logistycznych
OCZEKIWANIA:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, chemiczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
- doświadczenie w pracy z systemami typu ERP/MRP
- wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu, dyspozycyjność
- kreatywność, otwartość na zmiany
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- dobra znajomość zagadnień ubezpieczeniowych oraz spedycyjnych, w tym warunków Incoterms
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.