Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
  • Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych / Rzeczoznawca (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: weryfikacja kosztów napraw pojazdów samochodowych sporządzanie dokumentacji technicznej dokonywanie ocen technicznych na podstawie posiadanej dokumentacji elektronicznej, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Aplikacji Mobilnej

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Aplikacji Mobilnej

Experum HR
lubuskie
5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
1198 dni temu

EXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 25 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

 

Dla naszego Klienta, startupu aplikacji mobilnej,poszukujemy osoby na stanowisko:

Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Aplikacji Mobilnej
Miejsce pracy: województwo lubuskie
Nr ref.: 8839/SAM
Wymagania:
  • min. 2 lata doświadczenia w Dziale Obsługi Klienta aplikacji mobilnej,
  • doświadczenie w budowaniu i kierowaniem zespołem – będzie mile widziane,
  • doświadczenie w tworzeniu standardów obsługi klienta,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2+,
  • znajomość języków obcych: ukraiński, niemiecki, hiszpański – będzie dodatkowym atutem,
  • obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • pozytywne nastawienie.
Obowiązki:
  • obsługa klientów drogą mailową, telefoniczną oraz na chatboxie,
  • obsługa klientów w zakresie ich aktywności w AppStore i GooglePlay,
  • rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów,
  • tworzenie standardów obsługi klienta w postaci flowchartów, instrukcji oraz procedur,
  • tworzenie szablonów oraz gotowych wzorów odpowiedzi,
  • poszukiwanie obszarów rozwoju w zakresie obsługi klienta w firmie,
  • optymalizacja wdrożonych funkcjonalności oraz proponowanie nowych, efektywniejszych rozwiązań.
Nasz Klient oferuje:
  • umowę o pracę,
  • pracę zdalną,
  • narzędzia pracy,
  • możliwości awansu pionowego oraz poziomego,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się branży.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Janusza Dziewita prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Experum HR JANUSZ DZIEWIT, ul. Karola Szajnochy 11, 50-076 Wrocław zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, a w szczególności mojego wizerunku na potrzeby obecnego i przyszłych procesów rekrutacji.

Obowiązek informacyjny: Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Janusz Dziewit prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Experum HR JANUSZ DZIEWIT, ul. Karola Szajnochy 11, 50-076 Wrocław.

Podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celach rekrutacyjnych, na podstawie art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę i dostarczenia danych wyłącznie objętych tym przepisem, tj.: imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, adres do korespondencji, wykształcenie, przebieg dotychczasowego wykształcenia) lub na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody - zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielającym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez czas trwania obecnego procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane również na potrzeby przyszłych rekrutacji. W przypadku zakończenia procesu rekrutacyjnego, gdy nie była wyrażana dodatkowa zgoda na przyszłe procesy rekrutacyjne, Pani/Pana dane osobowe będą archiwizowane w celach dowodowych, przez okres właściwy dla upływu przedawnienia roszczeń, który wynosi maksymalnie 10 lat.

Informujemy ponadto, że ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do dotyczących Pana/Pani osoby danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę w dowolnym momencie, wysyłając informację na adres e-mail [wroclaw@experumhr.pl]. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje ponadto Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkować będzie pominięciem Pana/Pani kandydatury w procedurze rekrutacyjnej. Informujemy, że decyzje dotyczące procesu rekrutacji nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta - branża energetyczna – projekt infolinii obsługowej

    Unique People sp. z o.o.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid   28,10 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z Językiem Niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Customer Service Specialist with Czech and Slovak

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna   dziś wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Zatrzymywanie klientów w usłudze subskrypcyjnej; Pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów rezerwujących loty Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z potencjalnymi klientami; Utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami i identyfikacja ich potrzeb; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Koordynacja zadań między działami; Współpraca z działami: sprzedaży,...
  • Doradca ds. Utrzymania Klienta (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
  • Specjalista ds. Likwidacji Szkód Komunikacyjnych / Rzeczoznawca (K/M)

    Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zadania: weryfikacja kosztów napraw pojazdów samochodowych sporządzanie dokumentacji technicznej dokonywanie ocen technicznych na podstawie posiadanej dokumentacji elektronicznej, wycen wartości pojazdów i kosztów napraw w ramach zgłaszanych szkód komunikacyjnych