WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty
w zakresie m.in. BTL, PR, www. - Promować i wdrażać nowe, innowacyjne rozwiązania podnoszące skuteczność działań w kanałach social media oraz mediach własnych.
- Współpracować z Grupą Carlsberg (komunikacja w języku angielskim) we wdrażaniu inicjatyw globalnych.
- Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska.
- Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji.
- Zarządzać budżetem marki.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
w mowie i piśmie – min. B2. - Dużej samodzielności, motywacji oraz zaangażowania w wykonywaniu obowiązków.
- Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram),
a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy. - Odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywności w działaniu, ciągłego poszukiwania rozwiązań, otwartości na informacje zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadniania działań z zespołami x-funkcyjnymi.
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków – Mile widziane będzie doświadczenie w pracy z danymi Nielsen.
- 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe
i praktyki). - Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem).
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty
w zakresie m.in. BTL, PR, www. - Promować i wdrażać nowe, innowacyjne rozwiązania podnoszące skuteczność działań w kanałach social media oraz mediach własnych.
- Współpracować z Grupą Carlsberg (komunikacja w języku angielskim) we wdrażaniu inicjatyw globalnych.
- Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska.
- Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji.
- Zarządzać budżetem marki.
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
w mowie i piśmie – min. B2. - Dużej samodzielności, motywacji oraz zaangażowania w wykonywaniu obowiązków.
- Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram),
a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy. - Odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywności w działaniu, ciągłego poszukiwania rozwiązań, otwartości na informacje zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadniania działań z zespołami x-funkcyjnymi.
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków – Mile widziane będzie doświadczenie w pracy z danymi Nielsen.
- 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe
i praktyki). - Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem).
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta