WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Starszy Specjalista ds. Marketingu
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1500
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty w zakresie m.in. BTL, PR, www
- Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska
- Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji
- Prowadzić (również samodzielnie) projekty w ramach dedykowanych aktywności na marce oraz wspierać zespół w codziennych zadaniach
Czego oczekujemy?
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dostrzegania zależności i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
- Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram), a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy
- Dopasowania do naszej kultury organizacyjnej, która charakteryzuje się braniem na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywnością w działaniu, szukaniem rozwiązań, otwartością na informację zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadnianiem działań
z zespołami x-funkcyjnymi - Chęci do nauki oraz nastawienia na rozwój w dziale marketingu
- Silnej motywacji do pracy i wysokiego zaangażowania
- 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe i praktyki)
- Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Współkreować duże akcje marketingowe 360° oraz koordynować projekty w zakresie m.in. BTL, PR, www
- Odpowiadać za efektywną współpracę z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w Carlsberg Polska
- Wykorzystywać swoje zdolności analityczne (m.in. analiza marki, analiza konkurencji), a także zdolności prezentacji podczas obrony swoich rekomendacji
- Prowadzić (również samodzielnie) projekty w ramach dedykowanych aktywności na marce oraz wspierać zespół w codziennych zadaniach
Czego oczekujemy?
- Wysokorozwiniętych umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dostrzegania zależności i umiejętność pracy z danymi liczbowymi
- Swobody w poruszaniu się w obszarze nowych mediów (m.in. FB, Instagram), a także praktycznego wykorzystywania ich w pracy
- Dopasowania do naszej kultury organizacyjnej, która charakteryzuje się braniem na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, proaktywnością w działaniu, szukaniem rozwiązań, otwartością na informację zwrotną (feedback is a gift) oraz uzgadnianiem działań
z zespołami x-funkcyjnymi - Chęci do nauki oraz nastawienia na rozwój w dziale marketingu
- Silnej motywacji do pracy i wysokiego zaangażowania
- 1-2 lata doświadczenia w obszarze marketingu (w tym programy stażowe i praktyki)
- Wykształcenia wyższego (wykształcenie kierunkowe w marketingu będzie dodatkowym atutem)
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta