Naszym Klientem jest duża i stabilna organizacja, realizująca projekty wspierające realizację inwestycji budowlanych w obszarze infrastruktury i energetyki, która wraz z rozwojem struktur poszukuje doświadczonych osób na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. komunikacji społecznej
Miejsce pracy: Warszawa/Katowice/Bydgoszcz
- opracowywanie i realizowanie strategii komunikacji społecznej na etapie przygotowania inwestycji,
- przygotowywanie i prowadzenie spotkań z interesariuszami zewnętrznymi w ramach procesu przygotowania inwestycji,
- prowadzenie mediacji i negocjacji z interesariuszami;
- nadzorowanie działań firm wykonawczych w ramach realizacji Programu Komunikacji Społecznej,
- nadzorowanie procesu odbioru prac realizowanych przez firmy wykonawcze w ramach Programów Komunikacji Społecznej dla inwestycji,
- przygotowywanie rekomendacji działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych związanych z realizowanymi inwestycjami,
- merytoryczny nadzór nad treściami materiałów informacyjnych i komunikacyjnych przygotowywanymi przez firmy wykonawcze w ramach komunikacji społecznej;
- przygotowywanie i aktualizacja planów komunikacji społecznej, w perspektywie długoterminowej,
- przygotowywanie planów komunikacji społecznej w perspektywie krótkoterminowej,
- przygotowywanie raportów z realizacji działań komunikacji społecznej,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Inwestora w ramach działań związanych z komunikacją społeczną,
- współpraca przy tworzeniu wydawnictw informacyjnych i promocyjnych firmy wykorzystywanych w działaniach komunikacji społecznej;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji, w tym minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku przy realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną w procesach inwestycji budowlanych – praca w dużych organizacjach będzie dodatkowym atutem,
- praktyczna znajomość zagadnień z obszaru komunikacji i konsultacji społecznych w procesie inwestycyjnym,
- umiejętności negocjacyjne i mediacyjne,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przygotowywania prezentacji Power Point,
- praktyczna umiejętność zarządzania i prowadzenia projektu,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów.
Firma oferuje:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia, narzędzia pracy i bogaty pakiet socjalny,
- pracę w stabilnej firmie i ugruntowanej pozycji na rynku,
- mozliwość rozowju zawodowego i udziału w ciekawych, duzych projektach inwestycyjnych.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku ,,APLIKUJ'' znajdującego się ponizej:
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania