specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Huta Szkła „Czechy" S.A. jest wiodącym na rynku polskim producentem opakowań szklanych na potrzeby przemysłu kosmetycznego oraz spożywczego.Od roku 2013 Huta Szkła „Czechy” S.A.wchodzi w skład włoskiej grupy Zignago Vetro S.p.A. i wdraża innowacyjne rozwiązania w zakresie produkcji i technik zdobienia opakowań szklanych.
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Trąbki k. Garwolina, woj. mazowieckie
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z przepisami Prawa Pracy
Aktualizacja danych w systemie kadrowo – płacowym
Ewidencjonowanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie)
Aktywne wsparcie działu w sporządzaniu listy płac
Aktywne wsparcie przy rejestracji pracowników w ZUS (dokumentacja zgłoszeniowa oraz korekty)
Sporządzanie raportów kadrowych – płacowych oraz analiza poszczególnych wskaźników
Nadzór na systemem Rozliczenia Czasu Pracy
Utrzymywanie relacji z pracownikami w zakresie bieżącej administracji danych płacowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Min. 5 letnie doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo-płacowej
Sumienność i skrupulatność
Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz analityczne
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Umiejętność pracy w zespole
Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności pakietu Excel
Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
Znajomość programu Płatnik oraz przepisów kadrowo-płacowych
Umiejętność obsługi programu UNISOFT będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Ewidencja i rozliczanie czasu pracy; Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej, z uwzględnieniem rozliczania wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników; Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji kadrowej (umowy o pracę, wnioski, oświadczenia) Prowadzenie rekrutacji...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Czym będziesz się zajmować: Samodzielną obsługę klientów wewnętrznych w zakresie kadrowo – płacowym; Samodzielne sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców; Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, US, PFRON i sprawozdań GUS; Sporządzanie dokumentów w zakresie...
MPM agd S.A.Milanówek
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej. Prowadzenie i weryfikacja ewidencji czasu pracy. Administrowanie urlopami pracowniczymi i zwolnieniami lekarskimi. Sporządzanie umów o pracę, umów zleceń. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa. Naliczanie obciążeń publiczno-prawnych, w...
About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
12 godz.
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie akt osobowych pracowników i pozostałej dokumentacji pracowniczej; Obsługa procesu PPK; Zapewnienie prawidłowości danych w systemie; Opracowywanie danych do naliczania list płac (benefity i inne potrącenia, ekwiwalenty za niewykorzystany...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...